mamma til tre nydelige jenter Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 jeg må si meg mektig imponert over innlegget ditt på tråden om kjærringråd! har du prøvd ut alt dette selv? ble mesten sliten bare av¨å lese innlegget!
_Løvemamma_ Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hehe, har klippet og limt litt, fant den på ett annet forum. Har prøvd litt av de tingene som passer meg. Bitter Lemon er foreksempel godt, samme med rømmegrøt og sjokoladekake. Trappeløping, lakserolje ol virker bare slitsomt og sølete, så det får heller vente til jeg blir ORDENTLIG desperat. Spiste en del rømmegrøt for noen dager siden, merket det begynte å skje litt ting, mer kynnere og sånt, men ingen fødsel. Men fortsetter å prøve litt med de tingene som ikke er ubehagelige, så har jeg iallefall noe å holde på med mens jeg venter;) Dessuten forusetter vel de fleste sånne kjerringråd at man er moden og sånt, så det som ikke fungerer en uke kan jo fungere uken etter. Men kommer nok ikke til å jobbe meg gjennom den listen der nei, den er litt vel omfattende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå