_ThEoMaMmA_ Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 babyen min er 9 uker og har ikke bæsjet på over en uke nå...før det var det ca to ganger daglig og plutselig er det stopp!!!han får kun morsmelk....virker ikke plaget med magevondt, men syns det begynner å gå litt mange dager nå...noen som har noen råd eller om dette er normalt??hva gjør jeg?
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Det e rhelt normalt så lenge babyen din bare får MM, da er det like normalt å bæsje hver dag som en gang hver 14 dag:)
MiMa09 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Min baby bæsjet i hver eneste bleie til han var ca 2 mnd. Så ble det en gang i døgnet. Nå er han 4 mnd, har begynt med grøt, nå bæsjer han som regel to ganger i døgnet. Naboen her har baby på 5 mnd som fullammes og som bæsjer hver 14. dag. Det er vel akkurat like normalt.
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Åh hjelp, tenk de mengdene som må komme den 14. dagen da! Her bæsjes det gjennom bleien og klærne når det har gått bare noen timer siden sist :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå