Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 kalkunfilet som har ligget vakumpakket i kjøleskapet i 5-6 dager? Har vært fryst.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Klem innpå hvis du har lyst å brøle i Porsgrund i et par dager
rampete robin Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Er vel bare å åpne opp og lukte det. Lukter det fint og ser bra ut, så spiser jeg. Dato er bare veiledende for meg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 er du dum anonym 14:46? du skriver det samme til alle som spør om holdbarhetsdato. low life. til HI. gå inn på opplysningskontoret for hvitt kjøtt. der ser du.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde vært skeptisk. Hvitt kjøtt tåler mindre enn annet og tsoming som har vært fryst skal i utgangspunktet brukes inne 24 timer.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Sorry, men det kom inn et litt rart ord der, så skrier det igjen: Hvitt kjøtt tåler mindre enn annet og TING som har vært fryst skal i utgangspunktet brukes inne 24 timer.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Det har ingenting å si om det er har vært fryst. Det meste som kommer fra industri er fryst. Er det vakumpakket er det lang holdbarhetsdato. Ta det ut som hun over her sier, og lukt på det. Lukter det råttent, ville jeg ha kastet det, men ellers skal det gå bra å spise det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Det går sannsynligvis greit. Så lenge det ikke lukter av kjøttet ville i hvert fall jeg spist det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå