Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen som har lyst til å svare? ;-) vil gjerne høre hva dere mener.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Mammaen til Ingvild jobber i omsorgsyrke. Hun er glad i å varte opp familien sin med god mat men setter pris på hjelp til klesvasken,spesielt sammenbretting av klær er noe hun synes er mindre gøy. Hun bor i enebolig litt landlig men i byggefelt. Er glad i å lese og en god film
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Haha, jeg heter Ingvild og dette kunne godt vært mamman min
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 14:55, Jeg er mammaen til en Mathilde, men du beskriver meg ganske godt der. Kanskje jeg skal kalle neste jente (hvis jeg får en) for Ingvild, hihi. Ingvild er forresten et veldig fint navn :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Stemmer veldig bra på meg, bortsett i fra at jeg liker å vaske klærne selv (så ikke det hvite blir rosa etc. :-) Men sammenbretting er kjedelig. Hilsen mammaen til Ingvild (som valgte Ingvild fordi alle som jeg kjenner som heter Ingvild er noen livlige jenter, (og ofte journalister - av en eller annen grunn :-)).
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 HI her. :-D Takk for svar! Alt bortsett fra to ting stemte: Jobber ikke i omsorgsyrke, og liker ikke å få hjelp til sammenbretting av klær. Vil gjerne ha hjelp til husarbeid, men ikke til dét... :-) Jeg er mamma til en Ingvild, og navnet er helt herlig!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Mammaen til Ingvild vet jeg ingenting om. Mammaen til ingvild ville jeg synes synd på. Enda mer synd ville jeg synes på ingvild som ikke var "viktig nok" til å få stor forbokstav i navnet sitt...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Og da ønsker jeg herved anonym 17:04 riktig god bedring. Og ingen blir lei seg om du tar ut en lang rekreasjonsperiode der sunne, positive tanker er i sentrum...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Den mammaen jeg kjenner som har et barn som heter Ingvild er slik: Schizofren, doplanger og har hatt sex med et hvert mannfolk mens Ingvild så på.. Men jeg liker navnet Ingvild:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå