Gå til innhold

Hvordan er mammaen til ingvild?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å svare? ;-) vil gjerne høre hva dere mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammaen til Ingvild jobber i omsorgsyrke. Hun er glad i å varte opp familien sin med god mat men setter pris på hjelp til klesvasken,spesielt sammenbretting av klær er noe hun synes er mindre gøy. Hun bor i enebolig litt landlig men i byggefelt. Er glad i å lese og en god film

Skrevet

Haha, jeg heter Ingvild og dette kunne godt vært mamman min :)

Skrevet

14:55, Jeg er mammaen til en Mathilde, men du beskriver meg ganske godt der. Kanskje jeg skal kalle neste jente (hvis jeg får en) for Ingvild, hihi. Ingvild er forresten et veldig fint navn :-)

Skrevet

Stemmer veldig bra på meg, bortsett i fra at jeg liker å vaske klærne selv (så ikke det hvite blir rosa etc. :-) Men sammenbretting er kjedelig.

Hilsen mammaen til Ingvild (som valgte Ingvild fordi alle som jeg kjenner som heter Ingvild er noen livlige jenter, (og ofte journalister - av en eller annen grunn :-)).

Skrevet

HI her. :-D Takk for svar! Alt bortsett fra to ting stemte: Jobber ikke i omsorgsyrke, og liker ikke å få hjelp til sammenbretting av klær. Vil gjerne ha hjelp til husarbeid, men ikke til dét... :-)

Jeg er mamma til en Ingvild, og navnet er helt herlig!

Skrevet

Mammaen til Ingvild vet jeg ingenting om. Mammaen til ingvild ville jeg synes synd på. Enda mer synd ville jeg synes på ingvild som ikke var "viktig nok" til å få stor forbokstav i navnet sitt...

Skrevet

Og da ønsker jeg herved anonym 17:04 riktig god bedring. Og ingen blir lei seg om du tar ut en lang rekreasjonsperiode der sunne, positive tanker er i sentrum...

Skrevet

Den mammaen jeg kjenner som har et barn som heter Ingvild er slik:

Schizofren, doplanger og har hatt sex med et hvert mannfolk mens Ingvild så på..

Men jeg liker navnet Ingvild:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...