ett til! Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 jeg er nå i uke 36 og har hatt vanlig normalt humør i hele svangerskapet,men alt dette forandret seg plutselig for en-to uker siden... Begynte med at jeg grein da norge slo romania i VM håndball(!) og etter dette så har det blitt værre og værre.Ikke mere grining,men utrolig utålmodig med min stakkars sønn og potte sur på mannen min til tider. Det er så ille når det står på!!Og det værste er at jeg hører det så utrolig godt selv men klarer ikke å gjøre noe med det! Jeg barer angrer som en hund etterpå, men det hjelper jo lite... sa unnskyld til mannen min i går,men han er verdens beste og sa at dette er bare noe som hører med.værre er det for sønnen min stakkars... sier unnskyld til han også etter at jeg har blåst meg tom,men for en snart 3 åring er det ikke akkurat så greit å forstå... Det skal sies at han er blitt veldig sutrete og endel trassigere også (om det har med graviditeten vet jeg ikke...)så jeg sprekker ikke for den minste ting,men det skal jammen meg ikke mye sutter/trass til før jeg smeller... Herregud det skal bli godt å få tilbake kroppen sin,både fysisk og mentalt! Er det bare jeg som er slik??
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hehe, vi er nok flere som kan kjempe om den utskjelte tittelen, du! ;-) Heldigvis er det ikke lenge igjen, i det minste.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Nei, du er så absolutt ikke alene! Her om dagen var jeg så forbanna hele dagen at sambo nesten ikke turte å se på meg engang :/ Og jeg hadde overhodet ingen grunn til å være sint, så det er garantert hormoner. Stakkars, stakkars familien min.
Jenny2010 har født! Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Huff, det er fælt, men jeg må jo bare flire litt også da Høres akkurat ut som meg! Har hatt en del av de dagene der, og det er så forferdelig! Har noen dager hvor jeg våkner sur til og med, og da er jo hele dén dagen ødelagt.. Sa da ligger jeg stort sett i senga, skyr folk, griner og er skikkelig suuuur! Skulle tro jeg har blitt klin gæern noen ganger, jeg blir flau over meg selv, hehe. Er i uke 37 nå, og håper det går over etter fødsel. Men husker sist jeg fødte, da klikka jeg på mannen min fordi han ikke hadde tatt med et teppe til babyen når vi skulle reise hjem! Gråt og ville ingenting, kjefta og smelte og bilde som vi skulle ta til lokalavisa ble hvertfall ikke noe av. Så du er absolutt ikke alene, trøst deg med det, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå