Ingen_nick_ledig Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Det skal være foreldrekaffe i barnehagen i morgen, fra kl 14.30 til 15.30. Det er vel bare meningen at vi skal stikke innom en eller annen gang i løpet av den timen, ikke sant? Ikke at alle skal være der hele timen??
Gulosten™ Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Som regel er det å stikke innom i løpet av den timen ja.
It's all about me Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 I barnehagen vår pleier de fleste å sitte hele timen. Men aller viktigst er det å ikke komme sent synes jeg. Har en gang gjort det og det triste ansiktet til den gutten som satt på fanget til en ansatt fordi han var den eneste uten noen foreldre der enda glemmer jeg aldri......men glemmer aldri hvordan han lyste opp da han så oss heller.
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 En forventer eller håper at en stikker innom. Hos oss er det så hyggelig at mange er der hele timen, og barna får heller ikke komme inn før foreldra er på plass siden det er salg av mat til inntekt for turpenger til forskolegruppen.
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Hihi, en time går fort, så hos oss blir det til at de fleste sitter der hele timen ;-) Men du kan komme og gå når du vil, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå