ღhælgelainnღ Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Et litt merkelig spørsmål kanskje. men jeg har altså vært plaget med kløe på venstre brystvorte i ca. en måneds tid. Jeg ammer ikke og har ikke byttet vaskepulver type eller noe sånt. Det virker ikke sårt heller, men klør bare veldig ofte. har slått opp på nettet og funnet ut at kløe kan noen ganger ha en sammenheng med brystkreft, så da ble jeg jo litt urolig. Tenkte å nevne det for legen min neste gang jeg skal til henne. Ville bare høre med dere her om noen har opplevd lignende?
rosa og en blå Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 særiøst? brystkreft???????? eg hadde temaet opp for litt siden. eg klør omtrent hver dag. og akkurat no. spes bare på en pupp.. det er over 2 år siden eg ammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå