Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Var på obs for å kjøpe ny vinterdress på lørdag. Vill ha den som var best i test. De hadde den "stygge" fra 2008, ikke den fra 2009, begge best i test - at den er god er jo viktigst. Etterlyste den nye, men nei, den skulle ikke de ha. Kjøpte derfor den fra i fjor. I dagens avis er den nye modellen annonsert, og jeg har sendt poden i bhg. med sin nye dress i dag. :-S. Han vil jo naturlig vis bruke den hele dagen. Det regner ikke ute, men er heller ikke snø? Ville dere klagd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå