Gå til innhold

Vinterjakke til magen min! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser. Hvor finner jeg jakke til gravid magen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der. Di får ikke inn jakker i år =(

Skrevet

Jeg fant jakke på HM i sandvika, men det var ikke plass til min mage som høygravid i dem (var mammajakke, men litt magen min er stoooor)

Skrevet

På H&M på Oslo City har de flere forskjellige mammajakker.

Skrevet

Jeg bor på Vestlandet jeg. Har vært innom 5 forskjellige H&M. Alle sier di ikke tar inn...

Noen som vet om en annen kjede/butikk som fører slike klær?

Skrevet

Polarn & pyret har mammajakker.

Skrevet

Uff. Di har ikke jakker der heller. Bare en tynn flis...

Skrevet

Min løsning ble en god fleecejakke som gikk over magen og mannens regnjakke utenpå!

Ikke akkurat det vakreste i verden, men jeg trenger det jo kun ut januar omtrent og da er det tilbake i de vanlige vinterjakkene jeg har.

Foreløpig er det kun når det regner at jeg har hatt behov for regnjakka utenpå. Forholdsvis mildt her på vestlandet! :-)

Skrevet

jeg fant en kjempefin vinterjakke på vero moda som var a-formet,slik at den gikk ut under brystene og der er det god plass til en mage!det er en frakk,så den går ned til knærne.anbefales!

da kan du ha den i ettertid også!

Skrevet

Jeg kjøpte en svart, lang boblejakke på Lindex. Den hadde knapperegulering i sidene slik at det blir plass til mer mage. Den kostet mellom 900 og 1000 kroner, hadde pelskant på hetta og gikk til midt på låret. Varm og romslig jakke, var ikke så verst fin heller .-) (Er ikke mammajakke, altså, men stor nok)

Skrevet

Du kan jo gå i sånne butikker for STORE størrelser også.. :) der har dem mange fine romslige trendy jakker.. :)

mener ikke bare big an beauty på H&M men egene butikker for bare STORE størrelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...