Gå til innhold

VONDT i magen etter sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 25 uke, og har begynt å få en merkbar babymage :) Men det som plager meg er at etter sex (når han er øverst vel og merke) Får jeg skikkelige smerter i magen :( Vet ikke om det er pga magen får liten plass eller om det er noe annet.. Jeg blir bekymret, og samboer også. Pga bekkenløsning funker ikke andre stillinger, så han sa "da må vi bare la være å ha sex den siste tiden da.." Men det er jo 15 uker til! Noen som vet hva det kan være, og om det er farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby sparker forresten i magen rett etterpå, så tror ikke han har det vondt..HI

Skrevet

Hvis du får orgasme så kan det være kynnere, det får jeg! Roper seg etter noen minutter

Skrevet

Ja, det får jeg.. Hm.. Hvordan føles de? For her er smerten slik at noe føles pungtert/sprengt, og gir seg etter ca. ett min.

Skrevet

Blir selve livmoren/babymagen veldig hard? sannsynligvis kynnere, kan være vondt, men er ikke farlig...

Skrevet

Okei, skal følge med om den blir hard! Hvis ikke spør jeg legen.. Er litt flau over å prate om seksualliv til legen (jada, jeg er gravid og hun har sikkert skjønt at jeg har sex slik som alle andre..) så gjør det kun når det er høyst nødvendig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...