Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har ulik inntekt hver mnd, siden jeg ikke har fastlønn, så bør jeg da sende ved kopi av siste halve årets lønnslipper f.eks.? Og må far også det, eller holder det med en fra han? Jeg har fått terminbekreftelse, men den ble skrevet før uke 26, gjør det noe? Og kan jeg da eventuelt sende med kopi av helsekort i tillegg? Og når bør jeg sende inn papirene? Er nå i uke 27 Og et siste spm. Er nå blitt sykemeldt 50%, da sender arb.giver inn skatte og inntektsopplysninger, må han gjøre det en gang til da, hvis han må skal de sendes sammen med mine papirer? Takker for svar, trenger litt mindre bekymringer ang. dette nå kjenner jeg
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 noe av dette lurer jeg også på... anyone?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Innlegg om ørner, diamanter, spåing og alt det andre idiotiske tullet får masse svar hele tiden. Men når det er ei som faktisk lurer på noe ordentlig og virkelig håper på svar, da gidder ikke folk å hjelpe! Norge i et nøtteskall ass! Jeg er forresten ikke HI, men lurer på det samme!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Anbefaler deg å ringe ditt lokale NAV-kontor - min erfaring er i hvert fall at ulike kontor har noe ulike krav til dokumentasjon, tidspunkter osv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Far og fars arbeidsgiver trenger ikke sende inn hans lønnsopplysninger før en stund før han skal ta ut sin permisjon. Send med de siste 6/10 lønnslippene dine(arbeidsgiver regner nok ett snitt når de skal sende inn lønnsopplysningene om deg). Legg ved den bekreftelsen du har fått. Send inn papirene 2 til 3 mnd før permisjonen din starter. Arbeidsgiver skal nok sende inn ny inntektsopplysninger om det ganngående foreldrepengene. De skal ikke sendes sammen med dine papirer, men de sender det inn før du går ut i permisjone eller opp til 3 mnd etter om de forskuterer lønnen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå