Gå til innhold

3D ultralyd - verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg stusser veldig på om vi skal dra på 3D ultralyd. Veldig fristende å se den lille, men samtidig koster det jo fort over 1000 kr.

Dere som har vært - var det verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Helt klart! Det vart ein kjempe oppleving! Har fått med ca 5 fargebilder og 10 svartkvitt - bilder og film i tillegg. Vi syns det var heilt fantastisk å sjå jenta. Eg er førstegangs og jm kunne ikkje/ville ikkje sei kjønnet, noko som vi var veldig innstilt på å vite. Dette fekk vi jo vite på 3d ul.

Kanskje det kan vere julepresangen til dåkke sjølv?

Skrevet

Vi gjorde det med førstemann. Angrer ikke på det, men det er jo en grunn til at vi ikke gjorde det denne gangen. Det var stas å se han på "ordentlig" og sånn, men det var samtidig litt ekkelt. Ser til tider ut som hendene og føttene er kappet av, blant annet.

Skrevet

Vi var med datteren vår og nå med sønnen vår. Synes det var kjempe fint og flott første gangen, men ikke så artig andre gangen. Ikke alltid like lett å få fine bilder og se så mye. Er det første gang ville jeg absolutt gjort det. :)

Skrevet

Ja, det er verdt pengene!

Kjempegøy med en liten sniktitt!

Skrevet

Mja, hvis mini er samarbeidsvillig ;)

Skrevet

synes absolut det var verdt det, men som jeg har skjønt så er det veldig forskjell på de som utfører ultralyden, så kjekt å sjekke opp litt ang andres erfaringer med akkurat den klinikken du har tenkt deg på, selv var samboeren min å jeg på meg å magen i tønsberg, der var de superflinke å tok seg god tid, fikk flotte bilder å film for under 1000 lappen, var veldig kos for pappan å få se den lille bedre også så fikk han enda bedre relatert seg til småen inne i magen:)

Skrevet

JA!!!!!!!!!!!

Var en fantastisk opplevelse for hele familien vår:) Oss voksne og de 3 store på 10-13!!

Betalte under 1000 lappen i Bergen for 34 bilder og 15 videosnutter!!

Her er ett bilde: http://tusen-ting.blogspot.com/

Skrevet

Jeg synes det var verdt det, men betalte ikke mer enn 600,-. Skulle egentlig betalt 750 som er full pris, men siden han sov og ikke ville fjerne hånda si fra den ene siden av ansiktet sitt så betalte vi tydeligvis litt redusert. Fikk med flere bilder og video på 14 minutter.

Skrevet

Japp virkelig verdt det :-)

På majorstuaklinikken i Bergen betalte jeg 900 kr kun for bilde & film..

1200 kr om jeg skulle ha medisinsk undersøkelse også...

Skrevet

Kostet 960 kr den jeg var på. Jeg var der riktignok tre ganger fordi jenta var så sjenert av seg. Med full urinblære gikk den siste 3d'n bra. Syns det var verdt pengene sine. En tusenlapp for å kunne se babyen sin slik syns jeg det ikke er å si noe på! hehe.. (enda jeg er student!) Jeg mener det var verdt det! I aller høyeste grad. Tenk så artig for babyen og se selv i voksen alder :)

Skrevet

Jeg syntes det var verdt det.

Vi var på meg og magen i Tønsberg, og der er de veldig flinke. UL legen er kjempekoselig og tok seg god tid.

Vi betalte litt under 1000kr. og da fikk vi med en rad på 6-7 svart\hvitt bilder. Vi fikk også med en dvd med bilder og en videosnutt med en bakgrunn sang.

Skrevet

Det er absolutt verdt pengene! På Ultralydklinikken på Lysaker fikk jeg over 40 bilder og 8 filmer av babyen, og det kostet 900kr "bare".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...