Lm74 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg og samboeren min skal gifte oss i mars ) Vi er et av disse parene som ikke har planlagt så mye på forhånd... Han fridde til meg for to uker siden og vi har begynt å diskutere hvordan vi vil ha selve vielsen. Skal ikke ha et stort bryllup så det er litt lettere da.. Fikset brukekjolen min på fredag, den blir ferdig i midten av januar. Idag har jeg booket kirken og den prest vi vil ha (jobber som organist i hele byen så hadde mange formeninger om hva jeg ikke ville ha Det blir bare vi, forlovere og et svært kor. Men ser at kostnaden lett blir høy uansett hvor lite man gjør det til. Fikk helt sjokk av å finne ut at brudefotografering koster 6000 kr.. Seriøst, vet ikke om jeg har no lyst å bruke så mye penger... Vi funderer nå på å be en venn som er flink fotograf å ta bilder i stedet... Og transport, og frisør og sminke... Min samboers mor jobber i blomsterbutikk så har en liten forhåpning om at jeg kan få litt hjelp med brudebuketten fra henne... Vi prøver å holde det veldig enkelt. Føler veldig at det er vårt liv sammen som gifte som er det viktige og ikke selve bryllupsdagen... Men det er jo vårt helt personlige syn... Men uansett, mye å holde styr på ))))
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Vi skal heller ikke ha profesjonell fotograf. Men broren min og kjæresten til søstra mi er kjempeflinke til å ta bilde og har speilrefleks så da blir det noen fine bilder uansett:) Syns det er bortkasta penger på fotograf egentlig. Også på festen må alle ta med sin egen alkohol. Da kommer alle venner mens det bare er familien som skal spise middag. Vi bruker under 10 000 på dette bryllupet. Og skulle egentlig ha koldtbord men plutselig ville pappa og svigerfar ta med alle i familien (25 stk) på restaurant. Veldig enkelt og billig. Er nå på lørdag faktisk. Bare 5 dager igjen! Tror nok det blir kjempebra. Og så har vi lagd en quiz om oss til underholdning før festen starter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå