Gå til innhold

Er gutten min veldig stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble nettopp 4 år. Er 111 cm lang og veier 18 kg.

I går var vi i besøk med andre fireåringer, de andre var 6 måneder eldre enn ham. Men han var mye høyere enn dem! Er han unormalt stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nøyaktig like stor sånn ca som min gutt på 5 år (min er vel 112 cm og 19 kg), og min gutt er ganske midt på treet stor. Din er helt normal, men sikkert litt over gjennomsnittet :-)

Skrevet

Takk for svar. Jeg ble litt overrasket i gr da jeg la merke til hvor mye høyere han er. Ca 5 cm over den høyeste av de andre. Snart på tide med 4-årskontroll hos hs, tror jeg :)

Skrevet

Min fylte 5 år forrige mnd,og han er 110 og tja...19 kg..

Han er omtrent rimelig gjennomsnitts gutt (litt høyere vekt enn lengde hvis en skal følge den vekstkurven)..

Så gutten din er ikke veldig stor,men litt stor for alderen..

Skrevet

han er veldig lang :)

min gutt er 107 cm og 21 kg. han er 3 år og 9 mnd.

han er faktisk større enn flere gutter på avd. hans som er 5 år...

Skrevet

Jeg har en jente som er 6.5 år. I forrige uke fikk vi klassebildet, og der er hun høyest av alle sammen. Hun er 132 cm lang og veier ca 24-25 kg.

Jeg som er mammaen er bare 160 cm, så det kommer nok fra pappaen som er 2 meter =)

Skrevet

Min gutt ble nettopp 4 år.

Han er 117cm og veier 29 kg.

Han er veldig stor, kjøpte nye vintersko til han nå og det ble str 34.

Skrevet

Jenta mi var 109cm og 16kg på 4årskontrollen i vår, så i forhold til henne syns jeg ikke han er kjempestor :o) Men ser jo at hun er blant de høyeste i bhg, sammenliknet med både barn født samme år og året før.

Skrevet

Ja, det får en si er en skikkelig plugg! :D Er du eller pappaen ganske høye?

Jenta mi på 6.5 år (som jeg skrev om lenger oppe), bruker strl. 31 i sko og hun er 15 cm lengre enn gutten din. Mens broren, som er 2.5 år yngre og 20 cm kortere enn henne bruker bare en strl mindre i sko.

Skrevet

Må jo ha en liten unge da...Jenta mi ble 8 i desember og hun er 122cm og 22 kg... :o

Skrevet

Jeg har ei veninne der gutten er 1 år og 7 mnd, han er 15 kg. Vet ikke hvor høy han er men høyden står til vekten for å si det sånn. Rimelig stor kar ja:-)

Skrevet

Min blir seks i januar og er 124, broren ble nettopp 8 og er 144...

Skrevet

Jenta mi var 110 cm lang og 19,5 kg da hun ble 4 år. Målt på bursdagen hennes, faktisk:)

Hun er høy, men vil ikke kalle det unormalt da:)

Skrevet

Jenta mi er 114 cm og 16 kg. 3,5 år. Lang og slank =)

Skrevet

Ja, er nok litt stor :-) Min er 4 år er 109 lang og veier 19,5 kg, stor, fin gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...