Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Har navnet alle klærne til lillesøster, og nå faller det av minst en om dagen. Veldig irriterende!! Har kjøpt dem fra Askeladden, og de har jo holdt tidligere, men ikke denne gangen. Er det noen som vet om noen sånne strykelapper som er "best i test" eller noe sånt? Det hjelper liksom ikke å få tilbake pengene heller, for det er jo strykejobben som er kjedelig!
Tante Gustava Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Dette lurer jeg også på. Har fra merkalt.no i år, og de faller av. Hadde tenkt å kjøpe fra Askeladden som jeg har fått anbefalt tidligere, men nå sier jo du at de heller ikke er noe særlig holdbare. Så hvor skal man bestille? Må da være noen der ute som er fornøyde med de de har kjøpt?
Helann og lillebror Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Vi har vært ganske fornøyde. Har fra markmaster.no. Men det er jo ikke til å nekte for at noen faller av, men synes det er mest de på ullklær som man ikke kan bruke full styrke på strykejernet for å feste. Og da etter en god del vasker.
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Har du forsøkt tekstiltusj? Så slipper du strykejobben helt :-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Min søster sverget til Markmaster.no. Hun sa det holdt på alt, falt aldri av.. Så jeg kjøpte der jeg også. Ikke hatt noen problemer jeg heller, men jeg oppdage tekstiltusj istede.. MYE lettere..
akvarangen Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Vi har også fra markmaster, stort sett fornøyd, selv om noen av dem begynner å løsne litt i hjørnene. Mitt beste tips er kanskje å stryke navnelappen på merkelappen på plagget - da kan man bruke høyere temperatur enn hvis man stryker rett på ull, f.eks - og lappene fester seg bedre.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2009 Tekstiltusj er vel og bra, men de jeg har falmer lett og kan ikke brukes på mørke sokker eller hjemmestrikk. Jeg fant imidlertid denne siden med merker som ikke behøver å strykes på en gang! Verdt å prøve, spør du meg... http://www.presis.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=85
LegallyBlond Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 De fra presis.no er elendige... Ulltøy fungerer de ikke på i det hele tatt, og bomullstøy holder de en liten stund men på langt nær bra nok. KJøpte sånne i sommer og merket med før vi startet på an igjen i bhg i august, tror ikke en eneste av lappene sitter på enda. Askeladden og merkalt er heller ikke så mye å skryte av, noen sitter knallbra, andre faller av etter første vask. Selv om de er festet helt likt. Markmaster er de jeg har vært mest fornøyd med, men de faller også av innimellom... Askeladden er kanskje det som har holdt best på ull.
LilleMann & meg. Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Ett lite tips... http://www.sabo.no/produkt/tilbudspakke--navnelapper-med-taggit-59.aspx
Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har kjøpt fra markmaster.no hver gang. I begynelsen var jeg ikke så fornøyd for de ramlet fort av, men så kjøpte vi nytt strykejern og etter det har de sittet som støpt på klærne. Så med skikkelig strykejern sitter de kjempebra :-)
mrogvs Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 http://www.nordicprint.no/ De sitter godt!! Ingen som har falt av her i huset De anbefaler også å ha svakere varme på ullklær, men stryke lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå