Gå til innhold

Noen som ambefaler en lammeskinspose???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor får man eventuelt kjøpt denne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan vel ikke anbefale den, men jeg skal kjøpe min på www.ulldott.no må bare bestemme meg for om jeg vil ha rød eller turkis..

syns den ser veldig fin og god ut.. gå inn på barneutstyr, så kommer den opp:)

Skrevet

Vi har Teutonia sin, men har også hørt at folk er veldig fornøyde med Kaiser sine.

Kanskje du finner en du liker her:

http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=9

Tips! Velg en som du kan ta av toppen på, slik at posen kan brukes til flere formål og hele året. :-)

Skrevet

Vi har også Teutonia sin, og er veldig fornøyd! Den er forholdsvis lang og vi brukte den til storebror sluttet å sitte i vogn, og nå brukes den til minstemann ;) Veldig kjekt at man kan ta av hele lokket, både det at man kan ta ned glidelåsen på begge sider når en litt stor eller sovende barn skal ned eller opp av posen, og at den kan brukes når det ikke er behov for pose, men kun skinn i bunn av vognen ;)

Skrevet

har kjøpt Kaiser lammeskinnspose til tulla som kommer i januar - så langt er jeg svært fornøyd... har vasket den med ullvasken som kom med (er ubehandlet så lukter sau - men ingen kjemikalier) og den var lett å ta fra hverandre og sette sammen igjen og ulla er nydelig.

Kjøpte også soveskinn og har ligget på det et par uker nå (sånn at det skal lukte "mamma" for tulla) og det er helt knall!!

regulerer varmen utmerket! og siden posen er fra samme merke så er jeg overbevist om at den er det beste for min lille tulle :o)

Skrevet

Har litt å velge mellom nå. Takk for hjelpen :-)

Skrevet

Vi har en kaiser lammeskinnspose til sonen vår på 14mnd, den fikk han då han var nokså nyfødd, og vi er kjempe fornøgd med den:)

Likar spesielt godt at ein kan ta av overdelen, så han kan ha "liggeskinn" i vogna sjølv på sommaren.

ein får kjøpt den på barnashus, og den er visstnok på tilbud no..

http://www.barnashage.no/?gclid=CKSx94GO2J4CFUJE3goduzajqg

Fargen på ulla kan variere noke frå bilde, då den ikkje er kjemisk behandla(bleika), vår var litt gul, men det forsvann ganske fort. Om den skulle vere for gul, kan ein henge den til lufting i sola litt,då sola vil bleike den.

Skrevet

Verdens beste skinnpose:

www.grongposen.no

Den er bare helt fantastisk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...