Sunshine:0) Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Etter en litt kaotisk morgen..bhg levering osv så rakk jeg ikke se på testen før etter ca to timer....det er antydning hvis jeg"leter" på testen en svaaaak blå strek...positiv? eller kan man ikke lese de så lenge etter?
Prosjekt_baby84 Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Nei, desverre, den er nok ikke gyldig lenger. Tror det står noe i pakningsvedlegget om at streker som evnt tilkommer elle forsvinner etter tidsfristen ikke betyr noe. Men hvis du ikke så på den før dette, kan jo den svake streken ha vært der før fristen.. Så ta en ny test i morgen:) Lykke til.
småeinsteins Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Du kan ikke stole på testen når det har gått to timer, dessverre. Ta en ny test, du :-)
Ragnis Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Er det egentlig noen vits å vente i det hele tatt etter at kontrollstreken har kommet opp? Jeg husker da jeg fikk positive tester, i forrige årtusen, vel og merke, kom teststreken opp først, og kontrollstreken umiddelbart etterpå. Nå har jeg testet de fire siste dagene, neg hver gang, ikm onsdag som kommer, og testen er helt clean bortsett fra kontrollstreken som er sterk og klar og hånsk. Den kommer opp etter max 30 sekunder, så står jeg der et minutt kanskje og ser den blir sterkere og sterkere, all farge forsvinner fra resten av feltet, og til slutt hiver jeg testen, før det engang har gått 5 min, er så åpenbart at det ikke skjer noe der teststreken skal være. Begynner å hate billigtestene, de små, kjipe stavene. Skal bruke opp alle, og drite i å kjøpe nye tester før jeg evt går over tida en gang. Men det står helt klart i bruksanvisninger at man kan få falskt positiv resultat etter lang tid. Er det forresten noen som har fått positiv strek en stund etter kontrollstrek, men inne tida, og det har vært riktig??
Jønimi #er gravid!# Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg vet ikke helt hvordan det vireker med graviditetstester. Men i jobben min innenfor rusfeltet, så hurtigtester vi endel urinprøver. Og de testene skal leses av innenfor 5-10 minutter. Etter 10 minutter så kan man ikke lenger lese de av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå