Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Er det noen som er plaget med det? Jeg har nå hatt det i flere år. Egentlig bare gått å ventet på at det skal gå over, men nå er jeg litt bekymret for at det ikke skal gå over. Det er plagsomt!! Forsøker å få hverdagen til å gå som den skal, med jobb og barn. Men får ikke slappet av, fordi det da suser og bråker i hodet. Det ender med at jeg ikke orker å være med på ting, har mest lyst til å bare være hjemme. Men er egentlig veldig sosial av meg. Før elsket jeg å være ute blant folk, men nå er jeg helt gåen i en uke etterpå, hvis jeg har vært med på noe. Jobben føler jeg at jeg ikke klarer å følge opp som jeg skal heller. Har du noen råd til en sliten husmor? Dette tar virkelig på!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 JAAAAA!!! Hehe... Jeg er skikkelig plaget av det, men ikke så plaget som deg, HI. Jeg har susing i ørene, noe som gjør at jeg hører veldig dårlig. Sitter jeg i en bil, så nytter det ikke å prate med meg hvis du ikke skal rope. Mange som klager over at jeg sier: hva hva hva...hele tiden. Fikk henvisning av fastlegen til en øre-lege. Men glemte selvfølgelig å bestille time der, så må få en ny en. Når du først får det, så tror (bare tror) at det ikke går over med det første.
benelen Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg var plaget med øresus, gikk til akupunktør og det hjalp! nå har jeg vært fin i to år!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 akkupunktur har jeg prøvd, men det hjalp ikke noe for meg desverre... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå