Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere mot halsbrann? Hadde to hete timer i natt og veltet hele innholdet i kjøkkenskapet mitt ut over kjøkkenbenken for å finne lindring. Fant NYCO som hjalp i 5 minutter. Fnnes det midler å ta som virker bedre? Er livredd for ny natt med fyr og flammer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaviscon (apoteket har flere varianter for halsbrann), love hearts, melk, naturell yoghurt, agurk?

Skrevet

For meg er gaviscon det eneste som fungerer i mer enn 5 minutter. Var det eneste middelet de ville anbefale meg på apoteket som gravide kan bruke. Smaker helt forferdelig syns jeg, men har kommet til det punktet at jeg MÅ bare ta det uansett... skjønner godt problemet ditt, har hatt halsbrann flere ganger om dagen siden uke 22:( dritlei!!! Ellers funker mandler og love hearts for korte perioder iallfall.

Skrevet

Takk for tips, mannen får ta med seg gaviscon etter jobb. Hadde voldsom halsbrann i de forrige svangerskapene og, men det er 16 og 10 år siden så jeg husker ikke hva som funket. Kjenner halsbrannen er på vei igjen og skal prøve med melk så lenge, takk for tips!!

Skrevet

Takk for tips, mannen får ta med seg gaviscon etter jobb. Hadde voldsom halsbrann i de forrige svangerskapene og, men det er 16 og 10 år siden så jeg husker ikke hva som funket. Kjenner halsbrannen er på vei igjen og skal prøve med melk så lenge, takk for tips!!

Skrevet

Ja for meg også er det kun flytende gavison som hjelper i lengden...gavison brusetbl hjelper litt de også men blir litt kvalm av den skummingen i munnen. Hørte med apoteket, gravide kan også ta link tyggetbl og mixtur, men den legger seg ikke som et "lokk" over magesyren slik gavison gjør. men jeg synes link tyggetbl er mye bedre enn gavison tyggetbl for de bruser ikke, også smaker de mint:) Bruker gavison mixtur hjemme og har link tbl med meg når jeg ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...