Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg lurer på hvor mye det haster å oppsøke lege. Her om dagen oppdaget jeg at den var borte....og så er det så himla vanskelig å få time hos gynokolog - må først til legen å få henvisning. Hvis ikke er første ledige time i februar. Men er ikke det for sent hvis den har forsvunnet inn i systemet?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Min hadde grodd fast langt på avveie og måtte inn til inngrep for å få den ut.
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Men var det noe som hastet? Eller kan jeg vente til februar? Og kjente du at den ble borte (smerter eller noe)?
*Lissi* Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Har ikke opplevd det, men tror jeg ville tatt en telefon til legen jeg da. For å være på den sikre siden..
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Min bare forsvant... 2 uker senere ble jeg gavid;)... Har ikke sett noe til den og det er nå 1 år siden.
Rampongi Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 vææh, må dere snakke om sånt i dag da.. jeg fikk satt inn hormonspiral for 4 timer siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå