Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Mannen min skal ha pappaperm i februar...og jeg vil ut i jobb de ukene.Han skal ta 4 uker da...og det jeg lurer på er om jeg har rett på mi stilling de ukene jeg jobber eller må jeg bare ta det jeg får..? Er jo en vikar satt i min stilling så forstår jo at det ikke blir greit om jeg plutselig skal ha jobben min noen uker.Men skal han gå hjemme så vil jeg jobbe og da har jeg vel noen rettigheter...!? Noen som vet?
lille sprelle Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Ehhh - er ikke dette avtalt for lenge siden da? Da skal jo ikke vikaren være der eller? Om det ikke er det, så tenker jeg at du må avfinne deg med de oppgavene du får og være heldig som får lov å jobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå