Gå til innhold

Noen som vet dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal ha pappaperm i februar...og jeg vil ut i jobb de ukene.Han skal ta 4 uker da...og det jeg lurer på er om jeg har rett på mi stilling de ukene jeg jobber eller må jeg bare ta det jeg får..?

 

Er jo en vikar satt i min stilling så forstår jo at det ikke blir greit om jeg plutselig skal ha jobben min noen uker.Men skal han gå hjemme så vil jeg jobbe og da har jeg vel noen rettigheter...!?

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh - er ikke dette avtalt for lenge siden da? Da skal jo ikke vikaren være der eller?

Om det ikke er det, så tenker jeg at du må avfinne deg med de oppgavene du får og være heldig som får lov å jobbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...