Gå til innhold

Ang. BeSafe Izi Combi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal den virkelig være så hard å stramme.

Må jo bruke skikkelig makt og nesten bli sint for å få det til.

Håper det går seg til etter litt bruk.

 

 

En annen ting,

Synes også den er så langt ut fra bakseteryggen, og den som monterte sa den ikke kunne være nærmere (gikk å ha den nærmere, men det var slik den skulle være).

Huff synes bare det ser så ruvende og rart ut der det står, men det er sikkert slik det skal vær og bare en vanesak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er generelt harde å stramme, men noen stoler av denne typen er helt umulige.

 

Vår bilstol (også Izi Combi) ble verre og verre å stramme, så vi sendte den inn for å få byttet selene hos HTS. Den ble mye bedre etter det!

 

Kan ellers anbefale å stikke hånda inn bak/nesten under stolen og trekke selene nedover der, for så å stramme stroppen etterpå. Fungerer veldig fint. :o)

 

Stolen står litt ut fra seteryggen, ja. Det varierer vel med bilen hvor langt ute den vil stå. Den "kanten" på stolbasen skal passe med kanten på bilsetet, hvis du skjønner. Hvis den gjør det så står stolen helt sikkert riktig plassert.

Skrevet

Den kanten bemereket jeg, for den står utenfor setet.

Da har jeg rett med at den skal litt lengre inn.

 

Huff, hadde håpet at selene ble bedre med tiden.

Skrevet

Selene blir dessverre heller verre med tiden. :o(

 

Lånestolen vi fikk da vi hadde setet vårt inne til reparasjon var forøvrig mye hardere å stramme enn det setet vi fikk fikset, så nye modeller nå virker ekstra ille (vårt er snart 2 år gammelt).

Skrevet

Takk for tipset om å trekke i selene bak/under - det må prøves! Har også irritert meg veldig over at selene er harde å stramme, men mannen synes det ikke, så ikke noe gehør å få her i gården. Jada, jeg burde vel trene mer armstyrke, men allikevel...

 

Har også irritert meg over at selene ofte strammes ujevnt - altså at den ene er slakkere enn den andre. Noen triks mot det også, kanskje??

Skrevet

Her sliter til og med mannen i huset, våger ikke dra ut med veslefrøken alene pga det. Og har i tilegg en mage som hindrer meg å bøye meg altfor langt inn.......

Skrevet

Det med at selene strammes ujamt ser jeg bare her når jentungen sitter skeivt i stolen. Flytter jeg litt på overkroppen hennes så er problemet løst. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...