Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Faren til sønnen min kom ikke inn i bildet før gutten hadde fylt 2 år. Så etter at han kom inn i bildet, klarte vi fint å dele gutten i jula og påska. Men så i fjor, diskuterte vi litt...og jeg foreslo at vi kunne begynne å ha gutten annen hvert år. Dvs i jula og i påska. Så han fikk "begynne" først. I fjor fikk han ha gutten hele jula (fra 22.12. 2008 - 29/30.12.2008). Og i hele påska 2009. I år er det min tur. Men så sender jo samboeren hans mld til meg og sier: vi har tenkt å ha xxxx fra den 22.12 - 24.12. Da sa jeg nei, for i år er det min tur til å ha han hele jula. Så begynner hun å trekke frem at vi alltid pleide å dele han i jula. Men jeg sa at i år er det min tur til å ha han hele jula, så dem må nå vente til neste år igjen. For vi har lagt planer for i år. Så nå lurer jeg på om ikke han har fortalt henne noe om denne avtalen? Siden hun spør? Men føler at jeg begynner å bli småirritert her. Kanskje ikke mye å irriterer seg over, men men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå