Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 dama på butikken sa at den ikke kunne vaskes, noe som egentlig er litt rart synes jeg, siden den tross allt skal vare flere år..... noen som har prøvd å vaske den? og gik det bra? hvordan vaska dere den? takker for alle svar!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2009 hadde ikke noen andre vokis der på denne butikken, så det ble den, eneste baby butikken også..
yummy Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Ut fra det som står her virker det som om den kan vaskes? Ville sendt en mail eller ringt til voksi uansett, det er jo de som kan gi deg best svar. Ellers må jeg si det er merkelig å lage babyprodukter som ikke kan vaskes. http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=965 Håper det går bra med posen din:-)
OsloMor Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Du kan vel sende den på renseri, det har jeg alltid gjort med vår Voksi (den helt vanlige i ull). Bor du i Oslo, anbefaler jeg Pan renseri på CC Vest:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Overdelen i dun kan vaskes i maskin. Underdelen må sendes på rens. Står i bruksanvisningen som følger posen. :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2009 tuuusen takk alle dere får se om det er noe renseri her i byn da, namsos..hehehe. så det spørs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå