LiTeNoGnEtT=) Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Hei, jeg skal ha konto til dattra mi, men man m jo ha med seg pass? men jeg har ikke det samme etternavnet lengere... da er vel ikke passe gjyldig da?
Frøken B ღღ Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor i all verdens dager må du ha pass for å få ordna konto til dattera di??? Hvis du har konto i banken fra før så er det vel nok med hvilken som helst godkjent legitimasjon (førerkort/bankkort e.l.). Det ville jeg tro at det var om du skal i en ny bank også. Jeg har aldri vist annet når jeg har bytta bank.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Pass er eneste godkjente legitimasjon ved opprettelse av konto, men skulle tro at hvis du selv har konto der så burde det gå greit med annen legitimasjon. Faren har ikke pass da slik at han kan ordne det?
LiTeNoGnEtT=) Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2009 OK, Nei jeg har banken min 70mil fra her jeg sitter nå, skal bytte bank jeg også. men da er nok det ugjyldig det da... Nei han har ikke pass... syns det er så dumt at det er bare pass som er gjyldig. jeg har jo ikke tenkt og dra noe sted der jeg har behov for pass, er jo dyrt også¨... Men takk for svar
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Må nå bare si at jeg har nå faktisk opprettet 5-6 bank kontoer i min tid- og har ikke en eneste gang trengt pass!! Hørtes merkelig ut..... men man skal vel aldri si aldri ...
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Man trenger pass første gang hvertfall. Så måtte det med datteren min også.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har et pass hvor etternavnet mitt er anderledes enn det etternavnet jeg har nå. Det de gjorde for meg var at jeg har fått et stempel hvor politiet bekrefter at jeg har skiftet fra etternavn1 til etternavn2. Dette passet har jeg reist rundt med i snart 6 år uten problemer (og jeg har reist langt, f,eks Australia, Indonesia, Malaysia) og har ikke hørt at jeg trenger å få nytt pass før den datoen det utgår. Hvis jeg kan reise rundt på et pass med "feil" etternavn ved hjelp av et bekreftelse stempel fra politet, må vel du kunne opprette konto også med en tilsvarende løsning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå