Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er gravid i uke 23. Har gått i 4 dager nå med konstant hard mage(altså selve magen er steinhard- ikke noe problemer med avføringa..). Har vært til sjekk på sykehuset med ultralyd og de finner ikke noe innvendig som er galt. Noen som vet hva dette kan være? I tillegg har jeg hatt stikkende smerter og igår klarte jeg nesten ikke å gå pga det strålte ned i bena. Kan jo ikke være kynnere dette, de skal jo gå over. men magen min ble steinhard etter at jordmor kjente på livmora(skjer jo hver gang, MEN etter 15 minutter er jo magen normal igjen), men denne gangen har det altså vært steinhardt i 4 dager!!!! er veeldig anstrengende å gå slik og jeg er så redd det skal hende noe med barnet..:S Har prøvd å slappa heeelt av(blitt sykemeldt nå), tatt bad med lavendelolje og bare slappa av, men det funker ikke! Blir så frustrert
JKM09 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Har også i perioder en hard mage. kjenner livmora veldig godt da. Kjennes stramt ut og ubehagelig. Har også fundert på hva dette er. Spennende å se om noen som vet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå