Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 jeg lurer på dette,eller kona vil jeg skal da... lurer på hvorfor dere vil eller har gjort det ... og hvor gamle dere var da dere gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Nå er ikke vi ferdige med å få barn, men når den tid kommer håper jeg han vil gjøre det. For det første er det et veldig enkelt inngrep hos menn, og det er reversibelt. Vi jenter går gjennom alt mulig for å kontrolle prevensjon gjennom livet, med p-piller, spiraler, undersøkelser, sprøyter, bivirkninger i fleng. Dette er mannen sin mulighet til å gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 er ingen unge gutter som ville gjort dette i alle fall... det finnes jo så mange andre preventiver...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Dersom dere er sikre på hverandre, og sikre på at dere ikke ønsker flere barn, så er dette en grei måte å forhindre familieforøkelse på. Dessuten, dersom du, som mann, velger å klippe strengen, så er det likevel mulig å reversere det(i de fleste tilfeller), dersom dere på et eller annet tidspunkt likevel skulle ønske flere barn, evt. at dere skilles og du vil stifte familie med en annen kvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå