Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 den linjen hvor man skal skrive adressen forsvant... hvordan få den opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 e det ikke en innstilling eller noe jeg må endre??? må jeg virkelig slå av hele maskinen?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Prøv F11. Eller bare høyreklikk der den pleier å være og se om du får opp vis adresselinje som du kan hake av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå