Gå til innhold

39 uker i dag!!!!! Og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

veeeeldig fødeklar!!

Åh, kjenner at jeg egentlig er litt vel lei av ryggvondt, bekkenløsning, tissetissetisse, vanskelige tarmer, sove på venstre side blablabla!!! GLEDER meg til å ligge oppå mannen og bare koooose, ligge på sofa'n (bekkenet hindrer meg i det!!), tulleleke på gulvet med min 2åring, sexsexsex, spise stabbursmørr og andre deilige gosaker, gå tur og trene!!!

Skal til akupunktur igjen idag, lurer på om jeg ikke skal be han om å sette noen nåler som evt kan gi litt fart i sakene!!? Har hatt sånne intense murringer i et par uker nå, modningen er nok GODT igang, og den kvalmen jeg har hatt den siste uken kan jeg fint klare meg uten altså...

Andre som er klar for litt seriøse smerter her eller!!!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tror vi er en gjeng her inne på overtid. Jeg hadde termin før helgen og er såååå lei akkurat det du beskriver.

Skrevet

Akkurat det samme her og !

Har hatt maserier og kynnere i maaange uker, har også alle andre mulig plager.. Jeg er 39 + 4 idag, og alle jordmødre har hele tiden sagt til meg at jeg kommer garrantert til å føde før termin.. hehe :) Har ikke helt troen på det nå nei.

Jeg VET det blir slitsomt etter fødselen og, hvertfall siden jeg har en 2 åring i hus, men er som du sier - sette seg ned på gulve og leke med eldstemann, klare å ta på henne sko, løfte henne og kose på fanget igjen.

Men får trøste oss med at det er maks 3 uker igjen da ! :)

Skrevet

Kjenner det igjen, er 38 uker i dag. Mase kynnere og maserier. Blir lei. Gleder meg til å hilse på babyen min:)

Skrevet

Er også veldig klar, men skal kanskje ikke klage så mye som dere siden dere er lengre enn meg. Har 17 dager igjen til termin.

Har de samme plagene da, men ikke bekkenløsning jeg har bekkenlåsning og isjasproblemer.

Er vel veldig utålmodig siden jeg har fått alle mine før termin og minsten er prematur, så regnet jeg jo med å ha født nå....

Får vel bare smøre meg med tålmodighet og se om han blir en nyttårsrakket som termin sier.

Skrevet

er bare i uke 37,men med stigende blodtrykk,blir det kanskje baby på fredag. På kontroll nå,og hodet er festet,og jordmor tror ikke de lar meg gå lengre enn fredag,så da krysser vi alt for at de setter meg igang på fredag. Fikk beskjed om og ha sex og ligge på ryggen(med pute så klart) etterpå for at sæden skulle gjøre livmormunnen moden,så kanskje jeg slipper piller,og ballongkaterter..Så nå skal gubben få jobbe..hi-hi

Skrevet

Jegh ar termin i dag, og holder på å bli sprø. Har hatt tydelige tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet siden begynnelsen av november, så følte meg ganske sikker på at hun skulle komme litt før termin, men nei da.

Har masse kraftige, vonde kynnere, modningsrier, hodet har vært festet i snart to mnd, hatt 6-7 timer med modningsakupunktur, voldsom nedpress osv. Til gjengjeld er jeg vel såpass moden nå at det begynner å nærme seg overmodent.

I tillegg kommer mamma på onsdag og blir til søndag (hun bor i andre enden av landet), og hun vil jo gjerne møte barnebarnet sitt. Men med besøksforbud på barsel så kan hun jo risikere å ikke få møtt henne selv om hun kanskje blir født mens hun er her.

Jaja, akkurat det er det faktisk ikke noe jeg kan gjøre med, får bare la være å tenke på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...