Gå til innhold

Hvordan er foreldrene til Maja da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud!! Vi er drittlei dette tullet nå.

Skrevet

ha ha ha...hvorfor i all verden gidder du å åpne innlegget da? Det finnes tusen innlegg jeg aldri åpner fordi jeg er drittlei nettopp slike innlegg.

 

Jeg kjenner et par som har en datter som heter Maja og en som heter Ingrid. Skikkelig koselige navn. Foreldrene hennes er helt vanlige greie folk.

Skrevet

Jeg er inne i spå-hjørnet mitt nå, så jeg mener en av dere er lærer hvertfall, og du og bf bor sammen. Dere har over 500 tusen i årslønn og er godt utdannet. Dere er opptatt av miljø og prøver å gjøre dere del for en bedre hverdag.

Skrevet

He he..ingen lærerere, begge godt utdannet og god lønn, vi er gift og opptatt av miljø er vi også:-)

Skrevet

Forledrene til Maja er opptatt av sunne verdier og samhold i husholdet. Maja er gjerne enebarn eller atpåklatt, Hun er litt velsevoksen på en positiv måte. Dette er noe foreldrene hennes oppmuntrer til. :) Kjempekoselig navn :)

Skrevet

Ja men da var det ikke så ille da:-) En feil er lov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...