Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Herregud!! Vi er drittlei dette tullet nå.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 ha ha ha...hvorfor i all verden gidder du å åpne innlegget da? Det finnes tusen innlegg jeg aldri åpner fordi jeg er drittlei nettopp slike innlegg. Jeg kjenner et par som har en datter som heter Maja og en som heter Ingrid. Skikkelig koselige navn. Foreldrene hennes er helt vanlige greie folk.
Lea Laus Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er inne i spå-hjørnet mitt nå, så jeg mener en av dere er lærer hvertfall, og du og bf bor sammen. Dere har over 500 tusen i årslønn og er godt utdannet. Dere er opptatt av miljø og prøver å gjøre dere del for en bedre hverdag.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 He he..ingen lærerere, begge godt utdannet og god lønn, vi er gift og opptatt av miljø er vi også:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Forledrene til Maja er opptatt av sunne verdier og samhold i husholdet. Maja er gjerne enebarn eller atpåklatt, Hun er litt velsevoksen på en positiv måte. Dette er noe foreldrene hennes oppmuntrer til. Kjempekoselig navn
Lea Laus Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Ja men da var det ikke så ille da:-) En feil er lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå