Gå til innhold

Dere som bruker Id mineral foundation???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere det i butikk eller på nett??? Har lyst på en slik, men hørt at det er så mye billigere på nett. Jeg er en av de som har aldri handlet på nett og er litt "blank" der.

Noen tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt forskjellig om jeg kjøper i butikk eller på nett. Du sparer vel endel på å kjøpe på nett, men hvor mye er jeg usikker på. Du burde i hvertfall gå til hudpleier for å se hvilken fargenyanse du trenger:)

Skrevet

Kjøpte startsett i butikk ( får med 2 små fundation, minaral vail og warmt, pluss 3 sminkekoster for påføring) betalte vel i underkant av 1000lappen, synes det var greit siden jeg fikk testa produktet også der før jeg kjøpte, så fargene var de riktige også. Men har bestilt på nett i ettertid. Husk at bestiller du fra utlandet så kan det komme toll i tillegg, kan være greit å bruke feks blivakker, faceloock, har vært fornøyd med dem, sparer litt i hvertfall.

HUsk at skal du ha utbytte av produktet så bør børstene vaskes med en vanlig god shampoo hver uke, og de må være i naturhår og ikke syntetiske. Bortkasta hvis ikke å kjøpe sminken. Anbefaler de børstene som id. har.

Skrevet

Nett - kjøpt både på e-bay og på feelunique.com. Strawberrynet er også billig på ID, men ofte tom har jeg inntrykk av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...