CarpeDiem Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 1 uke igjen til permisjon, masse å gjøre med å legge til rette for vikar, rapporter som må skrives..... 2 uker til jul, jeg skulle bruke de første permisjonsdagene til å bake julekaker, pakke inn pakker, pynte litt...... 4 uker til termin, skal vaske babytøy, vaske soverommet så alt er rebt og ent til nurket kommer. Så sitter jeg her med høyre hånd i gips etter et ublidt møte med isen.... Er rimelig irritert på meg selv for at jeg ikke var mer opmerksom. Heldigvis gikk alt bra med nurket.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Huff da! Kanskje det er på tide å kalle inn forsterkninger? Noen andre kan vaske barnerommet og babytøyet og pakke inn presanger. Du kan kjøpe julekaker, eller klare deg uten:) God bedring. Håper armen blir bra igjen fort fort:)
Januarprinsesse Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Enig! Kall inn troppene. Alle har det travelt før jul, men de fleste har tid til å hjelpe en venn i nød... Send bort klesvasken, og de fleste som jeg kjenner har bakt altfor mye i forhold til hva de trenger selv. Kanskje kan noen gode venninner gi bort noe av det de har bakt også???? God bedring i alle fall. )
hønny-bunny Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Her må man bare tenke kreativt og som jeg sa til gubben,denne julen blir nok litt andreledes,har bestilt vaskefirma på onsdag,da blodtrykket mitt ikke tåler noe om dagen. Leverte i barnehagen i stad og spøy som en gris og hjertebank etterpå. Har påbudt sofahvile fra sykehuset,og igår kom et vennepar og hjalp gubben og ungene og bake pepperkaker,med meg som fotograf på sofaen. Klesvasken leverer du på vaskeri. Og pyntingen skal gubben og ungene fixe på onsdagkveld,med meg pent drapert på sofaen da..lykke til;-)))
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Uff da, den er lei. Ellers så er det nå vi damer må svelge noen kameler, instruer mannen litt, så får det gå som det går om det enn ikke blir helt sånn som du ville gjort det selv. Du må uansett ha god bedring og lykke til videre i inspurten ;o) Hilsen en kontrollfreak...he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå