Anettemor82 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Jeg kunne veldig tenkt meg å hatt bunaden min på, men med en gutt som spiser annenhver time kan det nok bli for vanskelig så da lurer jeg på hva dere skal ha? har jo lyst å pynte meg hvertfall og ikke komme i topp og skjørt, Finnes det noen fine ammekjoler for eksempel?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 hadde på meg en svart enkel kjole med stropper som jeg bare dro ned når jeg skulle amme. er litt utringet og hadde på ammebh er litt dyrt for amme kjoler(1000, sm jeg har sett) så ville heller ha gått på en vanlig butikk og prøvd om du ikke har en kjole fra før som du vil bruke og som kan ammes med
Anettemor82 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 jeg har en svart kjole som jeg brukte til jul, men trodde det var litt mørkt med svart kjole i dåp. tenkte det var mer begravelse, men jeg tar nok feil.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Her blir det bunad. Skal levere den til sying til uke. Skal ha selskapet hos foreldrene mine, så går på gamlerommet og ammer der.
sjøsamen Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 jeg skal ha på meg kofta mi.... men ammer ikke så det er ikke noe pes
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal ha på meg et sølvfarget skjørt og svart bluse tenkte jeg.... Har svart singlet under sånn at det bare er å dra opp blusen og ned med singleten....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg ammet og hadde på bunad. Blanda mme på flaske til mating i kirka. Vi hadde selskapet hjemme hos mine foreldre så da gikk jeg bare innpå et rom når jeg skulle amme. Gikk så fint:)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 har tenkt på akkurat det samme, blir vanskelig med amming i bunaden... kjøpte en fin kjole som er god og amme i til jul og som er fin i tillegg... men holdt på å bli gal i jula fordi den desverre er litt vid rundt brystpartiet, så må gå ig heise den opp hele tiden... så det blir vel ny runde med leting etter kjole til lille gutts dåp
anso Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Jeg synes godt du kan ha på deg sorte klær. Det hadde jeg, men jeg spritet det opp med en rose i off-white og gull på blazeren.
Anettemor82 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2010 Det ble bunad likevel til slutt. satset på at jeg ikke måtte amme i kirken for etterpå ville det ikke bli noe problem siden vi hadde det hjemme. Jeg måtte amme likevel i kirken, men jeg var alene på sakrastiet så det gikk fint.Har bergensbunad så den er ikke så ille å åpne opp uten å stå nesten naken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå