Gå til innhold

Litt imponert av datteren min jeg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse tider hvor hun vekker meg i ett kjør om natten og min snittsøvn er på 3-4 timer (oppstykket vel å merke) trenger jeg å ha fokus på noe positivt, så produserer dermed et skryteinnlegg i stede for et syteinnlegg :-)

Hun ble 4 mnd i går og klarte da også å løfte seg opp på strake armer for første gang. En tanke mer skrått fra hverandre enn når de står på alle fire, men hun var høyt oppe, brystkassen helt oppe fra gulvet. Hun har også begynt å forsøke å dra seg framover, men det går nok bakover i stede, hehe.. Og så har hun 2-3 uker klart å snu seg rundt sin egen akse med magen i gulvet for å få tak i leker rundt seg. Og siste dagene har hun faktisk flere ganger klart å putte smokken i munnen selv også. Synes hun er så flink jeg, lille babyen, og så klarer hun så mye alt! :-) Er sikkert mange som klarer mye mer, men for meg er dette veldig tidlig i hvertfall. Kanskje ikke så rart at hun styrer mye om natten når det er så mye som skjer i kroppen hennes hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig, kos deg masse med din lille prinsesse, Mye latter, smil og utfordrigner som de klarer oppveier for lite søvn :-)

Kos deg :-)

Skrevet

Oi oi da har hun kommet mye lenger enn gutten min. Han blir 4 mnd 1. juledag og klarer knapt å ligge på magen og holde hodet oppe. Han klarer vel i 5- 10 min, alt etter dagsformen så hylskriker han. Ikke har han begynt å ta etter leker heller ennå. bare kikker intenst på de:-) Men det kommer nok snart. Synes det er så kjekt med babyer, de utvikler seg så utrolig raskt! Fasinerende å følge med på!

Gjest vinterbrud
Skrevet

Så flink hun er,vesle godjenta di.Det er så gøy å se når de små greier nye ting.

Kos deg med den flinke vesle babyen din.

Skrevet

Så flink hun er! Vår jente er også ganske masete om natta, men gjør slikt som din datter om dagen. Rotering rundt sin egen akse om på magen og en slags sidelengs åling på ryggen. Ha ha:) Og jeg er sikker på at smokken blir puttet inn med vilje av henne selv jeg også.

Men akk, jeg lengter etter en natt med søvn fra 24 til 6/7 igjen:)

Skrevet

Ja, det er bra babyer er søte, hehe... Som i dag. Etter å ha virret nesten hele natten, kun ca 2 timer der jeg faktisk sov, resten av tiden fikk jeg bare døst i 5-10 minutter her og der, bestemte hun seg for at 05.12 var et passende tidspunkt å våkne på. Jeg ble ikke akkurat blid for å si det slik, så ser hun på meg i et halvmørke rommet, finner de halvt sammenknepe ultratrøtte øynene mine og smiler såååå søtt. Går går jo ikke an å være sint da på lille skjønningen, hun er jo ikke slik for å plage meg heller tross alt (men er lett å glemme det når man er helt utkjørt).

Skrevet

Samme her! Søvn er noe man ikke vet å verdsette nok før man plutselig ikke har fri tilgang til det lenger... ;-)

Skrevet

Så flink ja:)

Min lille gutt kommer seg over på magen og griper leker.Roterer også rundt og er veldig aktiv,men har ikke klart å komme seg opp med armene enda da:)

Og når det gjelder søvn så er det full mangel på det her også:(Skjønner ikke at jeg ikke er mer sliten men det blir vel en vane etter hvert for synes faktisk det går veldig greit.Men ser jo virkelig frem til bedre tider med hvertfall 4 timers sammenhengende søvn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...