Gå til innhold

(gode) amme BHer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvor det kan finnes gode amme bher? som samtidig ikke koster en formue? Vet HM har og Kappahl.. men synes ikke de var de beste i verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler også Cubus- kommer til å kjøpe der.

 

Jeg kjøpte en 2 pk med ammebh på H&M som var uten spiler, men de anbefaler jeg ikke i det heletatt. De er litt slappe og slaskete. Mulig at de funker bedre når brystene er fulle av melk, men jeg har uansett bestemt meg for å satse på amme-bh fra Cubus, der har jeg sett at de noen fine med spiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) fant noen som så fine ut på Lindex også, men prøvde de ikke da jeg bare var en kjapp tur innom for å se hva de hadde. Noen som har erfaring fra Lindex? Skal ta meg en tur på Cubus også! Enig med deg om de på H&M.. ser ut som man går uten uansett md de slaskete og slappe ;) Må ha støtte! Men når det kommer til spiler fikk jeg beskjed av jordmor på sykehuset og ikke bruke noe særlig med spile bh'r siste tiden i graviditeten (da magen presser opp ogbrystene er tunge kan det bli vondt og ubehagelig) og samt den første tiden når man ammer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...