Mammas lille venn heter Liam Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Er såååå lei av å ikke få sove, blir jo ikke akkurat opplagt av det da. Og litt lei av å stadig våkne uten at det er noen grunn, annet enn halsbrann, skal snu meg i sengen eller må på do å tisse. Har for så hvidt ikke våknet en natt i det siste fordi jeg må på do, merkelig.... Noen av dere andre som også er oppe i natten? Jeg sto opp 03.45 etter å ha ligget å vridd meg i sengen en god stund, da gadd jeg ikke mer. Ingen som føder eller? Litt utålmodig her nå merker jeg...he he
LivK har født Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 JAAAAA, er så lei av å ikke få sove! Her er det en liten en som vekker mamma'n sin nesten hver eneste natt, og gjerne mangen ganger. Han har forsåvidt vekket meg en gang i natt også, men sovnet igjen med en gang - noe som er heeelt umulig for meg! Selv om det har vært stille etterpå gav jeg opp når det var gått en time. Da hadde jeg saaakte snudd meg et par ganger (utrolig hvor vondt det er med bekkenløsning om natten!), og var like våken. Jeg hører egentlig til i 2.tri noen uker til (25+5 idag), så forhåpentligvis ikke noen fødsel på gang her Like å lese om andre som er i gang, da - gleder meg sinnsykt til å bli ferdig! Har forsåvidt hatt sånne insomnia perioder i begge mine forrige svangerskap også, så jeg burde vel være vant til det. Hjelper ikke, er like utslitt på dagen! Og like forb... våken på natten... Får prøve å få seg en liten dupp til før morran, vel!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 Har hatt det sånn i alle mine svangerskap jeg også, men er like slitsomt for det. Spesielt når en må være våken når en helst kunne tenkt seg å sovet, fordi en har barn som trenger hjelp, må lage middag etc. Nå har jeg bare 17 dager igjen da, men det virker som en evighet nå på slutten. Går jo bare å venter på at noe skal være i gang hver eneste dag nå...he he
LivK har født Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Ja, med 17 dager igjen så er det jo bare for babyen å ta turen ut! Eller håper du litt at det skal gå over til 2010? Når en er så lei så er det vel egentlig ikke så nøye Trøster deg med at jeg har 102 dager igjen! Og jeg har vært lei leeenge (jobber iherdig med å nyte svangerskapet i stedet for å bare klage, men det er ikke lett denne gangen!). Heldigvis er det fort glemt når vi endelig sitter der med den velfortjente premien!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2009 Han får lov å komme nå ja...he he Tviler på at jeg vil gå til over nyåret, har fått alle de andre før termin og minste er prematur. Ikke for det, han kan jo være en luring, men har hatt tegn så lenge nå på at han vil ut. Elsker jo egentlig å gå gravid, og dette er siste gang for min del så burde jo kose meg ekstra mye nå på slutten som det snart er ferdig. Bare litt lei...he he Synes jo den tiden du går inn i nå er kos egentlig også jeg da. Men en trøst er jo at snart kommer verdens fineste jule/nyttårsgave til oss ;o)
LivK har født Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Joda, jeg koser meg veldig med magen for tiden, og har jo mye mer energi enn de første mnd, men skulle gjerne vært litt mer opplagt likevel. Det rare, som man jo vet kommer, er at det føles såå tomt i magen etter at babyen er ute! Denne siste min kom som en gedigen overraskelse, og jeg føler vel at jeg har gått gravid og homonell og med nattevåk nesten konstant siden jeg fyllte 30 (nr 1 blir 4 i januar, nr to er 16 mnd, og nå ventes nr tre i mars, jeg selv er 34) - har lyst å ha kroppen min for meg selv igjen snart... For ikke å snakke om puppene, har nettopp sluttet å amme nr to! Vel, nå har jeg tygget meg gjennom to ølglass fyllt med isbiter fra den fantastiske isbitmaskinen min som jeg fikk da jeg gikk gravid med forrigemann, og kjenner at jeg kanskje skal klare å sove litt igjen! (Tissemaraton setter nok inn hvert øyeblikk etter de isbitene, men men) Masse lykke til med den forestående fødselen, blir ihvertfall ikke prematur denne gangen
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2009 Den rare tomhetsfølelsen kjenner jeg godt til, derfor jeg prøver så godt jeg kan å kose meg de siste dagene jeg har igjen. Isbiter ja...he he Kjenner til den tangen der. De er hellige her i huset og nåde den som har tømt det for isbiter her...he he Nå har jeg nettopp sendt mannen på jobb og satt brød til heving, så skal se om jeg ikke klarer å få meg 30 min på øyet før jeg ogdå må opp igjen ;o) Prematur blir det ikke nei, og takk for det ;o) Du må ha masse lykke til du også og prøv å kose deg fremover med magen ;o) Kan godt skjønne at du er litt lei av å ha kroppen din og puppene til utlåns så lenge. Jeg har nå litt lenger mellom mine. Sove godt da ;o)
LivK har født Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Jo, takk for det, men det gikk ikke det, gitt! Skal si det er noen som er produktive tidlig på morran her Jeg lå og vred meg en lang stund, nå har jeg havna på sofaen med hodeputa og ligger og venter på søvnen. Er vanvittig trøtt helt til jeg lukker øynene - jeg skjønner ingenting! Mmmm, blir deilig frokost på dere da *litt misunnelig* Ha en flott dag, krysser fingrene for litt rier eller vannavgang eller noe annet koselig for din del ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå