Gå til innhold

Er dette toppen av frekkhet eller hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde vært ut en tur i dag og når vi kom hjem så bestemte vi oss for at jeg og gutten vår skulle gå opp trappa til verandaen fordi det var så glatt i oppkjørselen, mannen og bikkja skulle ta normal vei inn for å låse opp..

Vel, jeg og lillegutt kom inn før dem for det var så glatt, og når vi står å venter utenfor verandadøra kommer bikkja spankulerende opp trappa, hopper rett opp på bordet (som den naturligste ting i verden) sleiker på frukta vi har der og ender i andre enden av sofaen.. Alt mens jeg så på og ikke kunne gjøre noe med det, jeg hamret på verandadøra som en gal, men hun "så" meg ikke..

Jeg trenger vel ikke å nevne hvem som ligger i buret sitt nå.. Grrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du for selv når du har hund. Møkkadyr.

Skrevet

Ja, jeg vet. *skule bort på møkkadyret*

Skrevet

Du vet vel at det er for sent å straffe dyr i etterkant,når du ikke får gjort det i det de gjør det.

Stakkars hund,forstår sikkert ingenting nå.

Skrevet

Vel... Ikke alltid du tar de "på fersken", men når bikkja sitter i sofaen (som hun heller ikke har lov til) så får hun grei beskjed.....

Skrevet

Jo det er klart...sitter hunden i sofaen når hun ikke får lov,så er det jo lov å gi beskjed.

Jeg har tatt hunden min i å ligge på bordet i det jeg kommer inn i stua,noe hun ikke får lov til..jeg lar jo heller ikke hun ligge der.jeg sier jo at hun skal gå ned,men jeg setter henne ikke inne i buret.

Det er det jeg mener med straff,det også å kjefte...for da er skaden allerede skjedd og det er forsent.

Når man ikke tar de i det det skjer,så forstår de ikke hvorfor de får kjeft,det har allerede skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...