Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Du vet hva uaktsomt drap er 03.01? At man ikke har gjort det med vilje, f.eks kolidert med bilen og en person er død. Da kan man bli dømt for uanktsomt drap..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Kjente en gang ei som datet en som hadde sittet inne for å nesten ha drept ei dame,men han hadde sonet ferdig, så hun mente han var ferdig med fortiden, og fortjente at alle ga han en ny sjanse. Han var jo så snill og god en mann. Gjett hvor hun er nå, hun jeg kjente veldig godt? Hun ligger I graven sin. Og gjett hvorfor? Hun døde pga denne mannen "som var så snill og god".
Shamandalie Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Som nevnt tidligere her også, uaktsomt drap kan være så mangt... Jeg har en klassekamerat fra fortiden (altså 24 år gammel mann) som er drosjesjåfør. Han kræsjet og personen i den andre bilen døde. Det var glatt, min kamerat kjørte 20 under fartsgrensen, men skled over i motsatt kjørebane. Han har akkurat vunnet sin andre rettsak, heldigvis, men hadde det gått andre veien, hadde han blitt dømt for uaktsomt drap. Han har samboer som nettopp fødte barnet hans, pluss at hun har en gutt fra før som han stiller opp 110 % for. Han er en fantstisk fyr som jeg slett ikke hadde hatt noe imot å date, sånn rent bortsett fra at jeg elsker min samboer, å han elsker sin =) MEN hadde det vært snakk om en mann som f.eks slo noen ihjel i fylla, eller som hadde kjørt i fylla eller slik så er historien en helt annen...!!
prekæs Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Det spørs. Men det er som en sier over her mye man kan bli dømt for uaktsomt drap for. Bilulykke hvor passasjer dør bl.a. "Uaktsom" vold derimot, hadde jeg nok skygget unna.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde hatt problemer med å date en som hadde en dom med ordet drap i seg....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 kommer helt an på hva han har gjort da. min samboer ble dømt for uaksom drap som 16 åring pga uaksom kjøring men det finnes ingenting vondt i han
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Disse damene er jo ikke friske i hodet da....! Hvem er det som, med vettet i behold, LETER etter en kriminell kjæreste? De VIL jo ha en insatt som kjæreste når de svarer på disse annonsene. Ko-Ko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå