Solskinnsdag Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 ...... lei av å være gravid... lei av å føle meg som en elefant bare jeg skal reise meg opp, stiv og støl i rygg, bekken og bein..... halsbrann..... ikke finne skikkelig sovestilling... nå vil jeg ha kroppen min noenlunde tilbake til normalen... kunne ha lillejenta mi på 2 1/2 år på fanget og kose uten at vi begge to føler det er trangt og klønete... .....åhhhhh..... nå vil jeg få lillegutt ut i verden!!! Og det var dagens utblåsning fra meg... :-)
Terese med to jenter Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hvor lenge har du igjen da? Jeg er ganske lei selv, men er bare i uke 29 så må nok vente en stund, og synes jeg er stor og ting begynner å bli tungt allerede, og så skal jeg bli enda større og ting skal bli myyye tyngre... jaja, det går nok bra, er glad det er jul, så jeg kan få annet å tenke på
Solskinnsdag Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Er i uke 37 nå, har termin 4. januar. Så håper jo på at nurkeliten holder seg inne til januar, men hjelpe meg, så jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min noenlunde! :-) Lykke til med resten av svangerskapet ditt! Er jo egentlig veldig kos å gå gravid, men nå som slutten er så nær så er jeg bare leeei.... :-)
Terese med to jenter Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Lykke til du også du har jo ikke så lenge igjen, så det går nok fint... Jeg er ikke av dem som synes å gå gravid er så veldig stas... sliter med bekkenløsning, er hormonell og føler at livet er på vent i denne tiden... Meeen, så er det jo nødvendig for det lille mirakelet som skal komme da
Solskinnsdag Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2009 Er sånn jeg også tenker, ingenting i verden kan slå den følelsen av å endelig få ut det lille underet, og det å få være mamma til verdens vakreste barn! :-) Er det beste i verden det! :-) Men nå har jeg gjort det to ganger, så nå er det stopp for min del... :-) Må vel egentlig bare prøve å nyte de siste ukene som er igjen. :-) Kose deg i julen med det lille underet i magen din! :-)
Miranda01 Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har termin tidlig januar, er sååååå møkkalei selv!! Lei av kynnere, ikke kunne sove behagelig, og måtte stå opp opptil 3 ganger om natten for å gå på do. Og ikke minst så føler jeg meg som en stranda hval, og føles ut som jeg ser ut som en og. Lei av å ikke kunne ta på meg skoene selv, og lei lei lei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå