Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Vimsete!!! Vil å vil, men får aldri gjort noe... treg.. Men når det blir gjort da blir det gjort Bedre sent enn aldri
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Hun er dum i huet og tror at denne leken fortsatt er morsom!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 anonym nr 1 har helt rett flere? HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Hu er litt treg i huet som ikke har fått med seg at dette er besvart litt tidligere i kveld. Kjedelige folk assa.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Tror det er heller du som er treg her. Sitter på ræva hele dagen på pc`n din og dibber, istedenfor å ta deg av ungene dine. Er ikke alle som sitter her inne 24/7 skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Morsom du. Ungene her i huset la seg kl. 19.00. Så det så!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 hun har hvertfall ikke høyere utdanning er under 25 år. litt redd for å skille seg ut gjerne hjemmeværende.. syns at gåstol er en fin ting skjønner ikke hva folk mener med "miljøvennlig" lett å bli venn med
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 feil,feil,feil,feil,feil,feil og riktig. hi
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Hun er blond og liten. Tror hun er bedre enn andre når det komme til oppdragelse av barn. Veldig opptatt av familien sin, og veldig opptatt på å vise det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er anonym nr 1... tenk om HI er akkuratt den jeg sikter til...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #13 Skrevet 14. desember 2009 Kankjse det? Du får gjette litt til, kanskje du finner det ut?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #15 Skrevet 14. desember 2009 nei off.. tror ikke det, blir vel krig om mamman til Adrian som jeg kjenner finner ut at det er meg som mener det.. Er vil ikke kansje det hun hadde trodd at jeg mener om henne.. Samtidig skulle jeg gjerne latt henne vite det..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Nå blir jeg nysgjerrig, gitt Kanskje du kjenner meg? Men da tror jeg ikke du ville vært redd for å si det til meg heller, for jeg blir sjelden sur.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 hehe.. nei igrunn ikke... men når du skriver "nysgjerrig gitt" passer det ikke inn med dialekten til denne mammaen jeg tenker på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå