Gå til innhold

Hadde dere giddet dette?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer,og vi har vært sammen i ca 1 år.

Han er ganske gjerrig på pengene sine,selvom det så klart er hans penger.Men jeg syns ikke det er rett at jeg alltid skal være blakk,mens han har mer enn nok.

Han vil sjelden ha sex,3-4 ganger i mnd.Og dette kunne jeg skjønt hadde vi vært sammen i mange år..Jeg syns det er altfor lite.

Han sliter litt psykisk,og når han har dårlige dager,så går hele verden i mot han,alt er bare et ork og mas,og alt er selvfølgelig min feil.Jeg har fått høre ganske mye av han,som at jeg er grunnen til at han ikke vil ha sex (jeg er kjedelig,tykk,lager dårlig stemning hjemme),at jeg er et rotehodet,at alt ble et stort rot når vi ble sammen (det er en regning han ikke har betalt,og det er min feil,for før hadde han alltid orden på papirene sine,som om jeg har noe med papirene hans å gjøre)

Det at jeg lager dårlig stemning føler jeg er dypt urettferdig,jeg gjør alt i min makt for at han og mine barn skal ha det best mulig,jeg svelger maaange kameler for å si det slik..Det er bare når jeg er lei og begynner å svare/forsvare meg at jeg da lager dårlig stemning.

MEN:

Vi har også gode dager,og da er de veldig gode!Men er det verdt det?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Du kommer til å kveles av kamelsvelging. Få han ut straks! For et jævla liv.

Skrevet

Nei, det er ikke verdt det.

Du kan ha gode dager med en annen også, og mer normale dårlige dager, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Får han på noen måte hjelp med det han sliter med?

Det er vel det første han må gjøre om han ønsker at samlivet deres skal være godt. Jeg mener at i et samliv hvor ene parten sliter, så er det dennes plikt ovenfor forholdet å søke hjelp.

Han vet vel det går utover dere som er nær ham og vil vel øske selv å bli frisk?

Skrevet

Men om jeg skulle gå nå,så sitter jeg faktisk på helt bar bakke...

Jeg ga vekk alle møblene mine,har en elendig betalt jobb,har ikke rett på os eller noe slikt..Vet at det er ganske sykt å bli på et slikt grunnlag,men vet ikke hva jeg evt skal gjøre..

Herregud hvor dum det går an å bli....Fatter ikke at jeg har rotet meg opp i noe slikt,jeg skal aldri mer høre på lovordene til en mann.Føler meg bare så dum og sviktet:-/

Skrevet

Han vet at han sliter,og han vet grunnen.Men han vil ikke skaffe hjelp på noen måte..

Skrevet

Nei,hadde ikke giddet.Høres fryktelig slitsomt ut..

Skrevet

Nei. De kamelene kommer en dag til å sprenge seg ut av magen, og det som da følger med, er ikke pent. Du kan se fram til å bli en bitter dame som ser tilbake på livet og tenker på alt hun gikk glipp av.

Skrevet

Om det er verdt det, er det bare du som kan avgjøre.

Men slik du beskriver ham her, høres det bare ut som han er en klamp om foten på deg.

Skrevet

Nei, JEG hadde ikke giddet dette - verken å finne meg i alt mulig slags tull, ei heller å selge sjelen min i bytte for møbler, hus, hjelp med barna osv.

Men - andre tenker tydeligvis helt annerledes enn meg, og ordene "integritet" og "selvrespekt" inneholder tydeligvis helt andre betydninger for enkelte andre enn for meg.

Jeg ønsker uansett lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...