Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Skal dere sortere alle på hversitt forum nå? For alle og en her inne hører nok til på hversin plass bunn og grunn. Det er anonymforum, det står ikke noe om hva man skal og ikke skal skrive her inne.. - Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-) Slit det med helsa!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hehe.. da burde alle med gravid spørsmål gå på bli gravid-forumet, aleneforeldre på aleneforeldre-forumet, de med sex spørsmål på sex-debatten, de med samlivsproblemer på samlivs-debatten osv.. Hadde ikke blitt mange igjen her på anonym da gitt!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Man trenger likevel ikke ta helt av heller. Og når "alle" skal opprette egen tråd om "barnet mitt heter...hvem er jeg?" så blir det fort ganske intetsigende og kjedelig
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 hehe nei ser den du 23.18, men det går over.. Holdt på å irritere meg grønn av dette ørne styret her inne.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå