Gå til innhold

Hva har dere dilla på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever omtrent bare på gulrøtter og grønn doc også syntes jeg grønnsåpe lukter såååå god og vindusspyleveske.. Spyler viduene på blien OFTE når jeg kjører bil:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en intens trang til å tygge/sutte på tøy. Har skikkelig lyst på en fuktig vaskeklut å tygge-sutte på. Har ikke prøvd å gjort det, men tanken på det gjør meg skikkelig våt i munnen! Jeg tygger automatisk på kanten på jakka mi når jeg er ute å går tur. Prøver å la være siden det er veldig uhygenisk! Må drikke flere glass med vann for å bli kvitt trangen. Kanskje ett tegn på at jeg får i meg for lite veske?

Skrevet

spylerveske her også, går en god del for å si det sånn, så er det digg å fylle bensin for det lukter innmari godt!! ellers så går det store mengder stangselleri, sukkererter og reddiker!!

Skrevet

Bodlukt, kjellerlukt, garasjelukt, betong osv. Fikk helt vann i munnen da jeg så på "Åndenes makt" i kveld da de gikk ned i kjelleren. Oh my... Jeg måtte rett inn i boden og lukte litt.

Ellers går det mye i appelsiner. Det er en litt enklere dille.

Skrevet

Er ikke dilla på noe jeg, heller ikke vært det... Eneste er at brødskiver blir veldig fort ekle og tørre hvis jeg har spist det til frokost i et par dager også er jeg kjempelei av alt pålegg. Så MÅÅÅ jeg ha sjokolade når jeg får lyst på det..

Skrevet

Røde epler! Har aldri likt røde epler før, men nå må jeg ha det daglig.

Skrevet

Jeg må bare ha klementiner. Jeg spiser 10-20 stykker om dagen.

Skrevet

Isbiter, må ha det, bare må ha det ;o) Og nåde den som har tømt frysa for MINE isbiter...he he

Ellers i alle mine svangerskap så har jeg hatt et veldig behov for salt, salter maten litt ekstra, salt potetgull og lakris er godt f.eks men har ikke spist så mye av det denne gangen.

Masse klementiner og appelsiner, men de MÅ være sure...he he

Skrevet

Har veldig lyst å smake på vaskepulver, veldig det eneste som stopper at jeg får diare etterpå og hvis fødsel starter blir ikke noe morsomt å ligge der full av bæsh:( ellers grønne epler og helst veldig sure, og klementiner mange klementiner

Skrevet

Jeg er så sinnsykt matlei, jeg. Har ikke lyst på noe som helst. Bortsett fra GRANDIOSA! Helt utrolig. Har aldri likt Grandis engang, men nå er det helt fantastisk.

Ellers elsker jeg lukten av vaskerom! Men det har jeg alltid gjort, da :)

Skrevet

hahaha... jeg har og lyst på skikkelig dilla på ting... skikkelig kjedelig jeg... eneste rare er at jeg synes at tran smaker godt, noe det aldri har gjort før, men har ikke hatt noe dilla... :-( :-)

Skrevet

Grumsete julebrus!!! Og klementiner, men de må være sure og det er et stort problem nå som alle er søte. Æsj!

Skrevet

Spiser store mengder av noe jeg ellers aldri kunne tenkt meg å spise; RIBBERULL. Pålegget fra Gilde.. Det ser så lite delikat ut :)

Ellers epler, og masse smør på brødskivene. Har også drukket mer Pepsi Max under dette svangerskapet enn jeg fått i meg så langt i livet tror jeg, er ikke glad i brus i det hele tatt egentlig... Isbiter er også noe jeg MÅÅÅ ha og gleder meg sånn til jul da jeg kommer hjem til mamma som har isbitmaskin på kjøleskapet:) Ubegrenset med isbiter til å ha oppi pepsi maxen:D

Skrevet

Nå om dagen elsker jeg lukta av:

* klor (lukter kjempegodt i svømmehallen)

* salmiakk

* bensin

* eksos.

Også er det utrolig deilig å pusse tennene,

Liker også å tygge på isbiter,

Elsker sjokolade, men det må være:

*stratos plate(stratos bar smaker dritt)

*melkesjokolade med daim

*firkløver

*kinderegg og kindermaxi

Andre sjokolader er jeg ikke så glad i lenger.

Også går det masse klementiner <3 Det er også helt fantastisk godt nå :o)

Skrevet

Jeg har egentlig aldri hatt så voldsomme diller. I første trimester var jeg så kvalm at jeg mistet lysten på det meste, noe som var ok var grapefruktjuice og knekkebrød med egg og kaviar på (jeg er ikke så glad i egg ellers, nå forstår jeg det ikke :-))

I andre trimester ble jeg mye meg selv igjen, mer glad i middag og sånn enn brødmat... Noe søtt, men sjokolade og lignende smaker ikke like godt som når jeg ikke er gravid...

Nå i tredje trimester er jeg egentlig ikke så glad i sjokolade heller, det forundrer meg i disse mørketider! Har mest lyst til å knaske gulrøtter og kålrabi og EPLER.... og litt sure store appelsiner. Lager meg gjerne salat. Og middag er generelt ganske godt... FARRIS!!!

Skrevet

Pusse tennene ja, det syntes jeg også er helt herlig. Kjepme godt er det:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...