Mybaby6 Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hei vi er ett par som egentlig har det veldig bra seksuelt. Regner oss som normalt "frigjorte", men ønsker å utvide de seksuelle adspekter litt ut over den "vanlige" sexen . Sa jenter kom med forslag
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Det spørs jo hva dere tenner på, det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Det er jo mye en kan gjøre for å sprite opp sexlivet litt, men det avhenger jo litt av hvordan dere er som mennesker. Prøv ut nye steder å ha sex og da tenker jeg langt utenfor husets fire vegger. Det finnes mange muligheter, kun fantasien som stopper en her... Gå uten undertøy når dere er ute blant folk Meld dere på sexkurs (vi har vært på sexkurs i Sverige og det kan anbefales) Spill erotiske spill sammen Få intimmassasje sammen hos en massør Trekant Jentesex mens mannen ser på Overraske hverandre med å ta initativ til sex når den andre minst venter det. Prøv nye sexleketøy Les erotiske noveller sammen Ha sex i samme rom som andre par Ta akt- og sexbilder sammen hos en fotograf. Aner ikke om noe av dette passer for dere men det er iallfall noen ideer...
Mybaby6 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2009 Hei tusen takk for svar. Sexkurs har jeg vurdert men ikke funnet ut hvor her henne . Mener skal det være så skal det være !!! Må innrømme at jentesex tenner meg også en eventuelt trekant. Ser ofte på damer i den siste tiden, og tenker "kunne jeg hatt sex med hun?" Så takk for alle tips skal ta dem til ettertanke. Men du som skriver dette , hva slags erfaringer har du ? Hva har du utforsket eventuelt hatt lyst å gjøre ? Klem
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Hei igjen. Når det gjelder sexkurs så var vi som sagt i Sverige. De var et veldig bra kurs og vi var 5 par som var på kurset. Kan godt sende deg info om kurset visst dere er interessert. Jeg har ikke erfaring med alle ideene jeg skriver til deg men vi har prøvd ut en del ting. Vi prøver å ha så mye spontan sex som vi kan. Vi reiser en del og det er selvfølgelig lettere å prøve ut nye steder når vi er i utlandet, da har vi sex så og si der vi vil når vi vil. Her hjemme prøver vi å få det til så langt det lar seg gjøre. Vi kan gjerne finne en rasteplass langs veien når vi kjører for å ha en liten kjappis og det gjør jo kjøreturene mer spennende. Ellers tenner vi lit på tanken om jentesex men jeg har ikke funnet den rete jenta i den rette anledningen. Men jeg har begynt å tenke slik som du, "kunne jeg hatt sex med hun?" Og viss anledningen byr seg så er dette en tanke som tenner både meg og mannen min. Trekant har jeg ikke prøvd og vet ikke om jeg vil prøve heller. Sex i samme rom som andre hadde vi på kurset og det gav inspirasjon. Vi ha også bestillt fotograf til å ta sex og akt bilder av oss. Vi prøver som sagt å være litt kreative og liker å gjøre litt nye ting men det viktigste for oss er at vi prater mye om tingene både i forkant og etterkant og vi gjør ingenting uten at begge er helt enige. Men det som er viktig for oss er at vi gjør tingene sammen.
Mybaby6 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2009 Hei anonym :-) Tusen takk for mange gode innspill, her var det mye interessant, dette skal jeg virkelig tenke på og se hva jeg kan ”dra ut av ” Dette med sexkurset virker meget spennende, det skal eg få ”gubben” med på det er jeg sikker på, s det blir nok en sverige tur på oss Tror det kan være bra både mentalt og seksuelt Jentesex har aldri fristet før, men jeg har lyst å gjøre noe for oss og da kom tanken bare inn i hodet mitt. problemet mitt er at kroppen min er vel ikke akkurat sylslank for å si det mildt. Og det har gjort at jeg har vegret meg nok for min mann. Men tanken tenner meg masse. Trekant er steget jeg har tenkt også etterpå, er ikke redd for sjalusi men er redd for hva min mann tenker om meg hvis jeg nevner det . Tror han vil like det men jeg vet ikke hvordan han reagerer. Har lyst på å gi han en seksuell gave som kan gi oss ett ENDA bedre sexliv, liker utfordringer jeg på alle plan. Mener alt kan bli bedre. Har du noen tanker rundt dette eller erfaringer ?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Dersom du tror at han vil like tanken på trekantsex så blir han nok glad om du ymter frempå om det til han. Kanskje han tenker på det samme selv men er redd for hvordan du reagerer? Du kan jo ymte frempå på en forsiktig måte, evt lese noen noveller sammen som er om trekantsex eller jentesex så kan du "lodde" stemningen litt på den måten (du finner mange slike noveller på erotikknett.no) Og når det gjelder jentesex så er ikke kropp noen hindring der. Smaken er delt som baken og det gjelder også oss jenter vet du ;-) Jeg vil absolutt anbefale kurset ja. Kanskje du kan gi han det i gave? Jeg fikk fotograferingen i morgengave av min mann når vi giftet oss nettopp og det ble jeg veldig glad for så det er jo også et tips. Ellers visst dere ikke allerede har ulike spill så kan jeg anbefale et som vi har hatt veldig mye glede av, Monogami. Veldig bra spill som utfordrer en og gir en oppgaver som en skal gjøre sammen med partneren. Vi har hatt masse glede av dette og det foregår ikke bare der og da men i løpet av spillet får en utfordringer som en skal gjøre i ettertid også. Kan anbefales på det sterkeste :-)
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2009 Takk for mange tanker og råd, må si jeg liker deg. jentesex tenner meg da og trekant tror jeg også at jeg vil må bare få han med :-) Må legge meg nå grunnet noen søte små her , men send meg gjerne mail på [email protected] slik at vi kan holde kontakten, hvis du er intr. Klem Henriette
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2009 Hei Anonym bare en liten ting kunne du tenkt deg trekant eller jentesex ? Henriette
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Visst den rette jenta dukker opp så er jeg ikke fremmed for tanken nei...;-) Jeg legger deg til på mail så kan vi jo snakkes videre der en annen dag. God natt:-)
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2009 dette må du fortelle mer om blir nesten v.... av tanken klem henriette
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 Nei, jeg er ikke sovnet men det er like før... Har lagt deg til på mail nå så jeg gir en lyd i morgen jeg :-) God natt da og drøm søtt :-)
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. desember 2009 sov godt du også jeg skal onanere siden jeg er alene og drømme om en deilig trekant med oss jenter i sentrum Klem Henriette
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. desember 2009 det skal jeg virkelig håper å høre fra deg anonym Klem H
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #18 Skrevet 15. desember 2009 Hei dere... Jeg er en mann som likte denne lesingen veldig godt. Det er moro å lese at dere jenter kan være (vel så) frigjorte som oss menn. Og dere gav også meg noen tips og ideer som jeg kanskje kan prøve ut videre. Så takk for tipsene unge damer....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #19 Skrevet 15. desember 2009 Oj, her var det liv. Er det mange jenter her inne som føler det sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #20 Skrevet 15. desember 2009 Her var det mange gode tips takk :-)
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 15. desember 2009 Ja tipsene til anonym var av 1 klasse :-)
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #22 Skrevet 15. desember 2009 TIL ANONYM med de gode sex tips skrev feil i natt, min email er [email protected] Henriette
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #23 Skrevet 15. desember 2009 Har du fått mail fra meg? Hilsen meg fra i natt...
Mybaby6 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #24 Skrevet 15. desember 2009 Hei nei har ikke det, sendte du på rett adresse ? [email protected] Klem H
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #25 Skrevet 15. desember 2009 Nei jeg hadde visst glemt en a i adressen... så nå er det nok en annen også som har fått mail fra meg...haha...jaja... Men nå har du sikkert fått den...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå