Gå til innhold

Dømmende drittkjerringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det høres ille ut å ha to barn med to menn, for da er de påpult uten noe forhold" etc. Begriper dere ikke hvor mange ulike historier som kan ligge bak det at noen har to barn med to menn? At man på ingen måte må ha levd mer utsvevende enn andre, men at man tok ansvaret da man ble gravid? Blir helt kvalm av dere!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Har selv 1barn med 1 mann og 3 barn med mann nr 2.

Skrevet

Tror hi skal lese gjennnom der hun har hentet sitaten en gang til.. For det er faktisk ikke direkte det som står..

Skrevet

tror kanskje det er du 23:03 som ikke har forstått hva det vil si å lese mellom linjene!!!!

Skrevet

Nei, jeg vet at det ikke er direkte det som står. Men komprimert er det det som er innholdet i mange av svarene. Blir helt sjokkert over hvor svart-hvitt mange tenker. Jeg har to barn med to fedre, og jeg har faktisk bare hatt sex med de to! Blir for dumt at voksne mennesker skal anta at jeg er en uutdannet flyfille fordi jeg fikk et barn i et forhold som ikke varte livet ut.

Skrevet

Jeg har selv et barn og er alene. Og kommer nok til å bli en av de som får 2 barn med 2 menn jeg også en vakker dag.

2303 her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...