Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Venter mitt 3. barn. Jeg og samboeren min planlegger en hel flokk med unger. Har stor plass og er veldig glad i unger:) Og i dag presterte svigermor å si at nå er det nok! Nå MÅ jeg sterilisere meg! Ble helt satt ut Er vel ikke hun som skal bestemme når jeg har fått nok unger!!! Klarte ikke si noe, bare satt å måpte mens hun forsatte å fortelle om det enkle inngrepet det var... Herregud, jeg har ca 15 år på meg før jeg er "for gammel" for å få barn!!! Andre som har svigermødre som ikke klarer å bli glad for å få barnebarn?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Synes det var utrolig dårlig gjort å si av henne!! at det går ann!! Vi har det motsatte problem, men det er til å bli gal av det også.. Jeg og samboer har vært sammen i 6 år, og skulle egentlig ikke klare å få barn. (kroppn min avstøter seg alt), og da vi endelig ble gravide, fikk vi beksjed om at dte mest sansynlig ikke kom til å bli et friskt barn, sidne jeg lå på sykehuset nesten hele svangerskapet, og ble tatt med keisersnitt i uke 30. men da alt sto bra til, jenta er helt frisk, og alt er bra, får vi jo ike noe tid alene! de kommer hele tiden på besøk, ringer hveeer dag, skal absolutt vite alt hele tiden. BLir gal!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Her er det motsatt - svigermor sa før vi gifta oss at hun ville ha x-antall barnebarn. Siden hun bare har 2 barn selv og det totale antallet barnebarn hun ønsket seg var langt mer enn hva noen av barna hennes hadde planer om å sette til verden fikk hun pent beskjed om å nøye seg med hva hun fikk. I alle tilfeller er policyen jeg og sambo er enige om, den at man tar opp (kjipe) ting med hver sitt foreldrepar - og man er enige på forhånd. Ergo var det mannen (hos oss) som skulle sagt at "neida, vi skal ha 8 barn, vi, så sterilisering blir uaktuelt, og skulle noen steriliseres så var det meg".
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Hehe ikke dumt! Samboeren min var ikke der, men fikk helt hakeslipp når jeg fortalte han det senere! Han kommer nok til å si fra! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå