Gå til innhold

hvor gamle er dere prøvere her inne? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 år, 29 i januar. Ingen barn. En englesønn.

Skrevet

35 år, 1 jente som blir 3 i mars. Og en liten jenteengel som bare ble 15+2 i magen...

Skrevet

25, og håper på å produsere første bøttefødte snart...

Skrevet

34 år og har en gutt som blir 3 i mars

Skrevet

jeg er 33 år og har ei jente på 2 1/2 år og en gutt på 14 mnd:) håper på en til iløpet av 2010 eller 2011:)

Skrevet

Jeg er 28 år og har en gutt på 2,5. Ønsker oss en lillebror eller lillesøster :)

Skrevet

Jeg er snart 31 år,og har en datter på 2 år i fra før,som veldig gjerne ønsker seg en lillebror/søster:)

Skrevet

Jeg er 21 år, og vi prøver på vår første:)

Skrevet

33 år og to gutter fra før. Ønsker veldig nr 3, men skulle ikke være like lett med den som de to tette vi fikk først... Jeg er egentlig litt overrasket over at jeg skulle bli så "besatt" av å få til nr 3, ettersom vi har to flotte barn allerede, men er blitt veldig "verpesyk" igjen ;)

Skrevet

er 19, blir snart 20 :)

ingen barn, men kanskje det endrer seg iløpet av 2010 ? :)

Skrevet

34, har en jente på snart 4 fra før - ønsket to tette, så har prøvd på nr 2 i snart 2 år, men sånn gikk det ikke. Håper på positiv test nå snart :) Ønsker oss så veldig en liten lillebror eller lillesøster til jenta vår :)

Skrevet

Da tror jeg at jeg er den eldste her inne.....hehe 40 år ung og ingen barn, men en herlig samboer, en bortskjemt pusekatt og en liten engel i himmelen som døde i uke 19.

Skrevet

23 og 1barn fra før

Skrevet

24 år og er endelig gravid med nummer 3:)

Skrevet

28år, ingen barn, men ønsker så inderlig på å bli gravid snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...