Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Tror det er det jeg har. Gjør så inni hampen vondt, må sitte framoverlent. Tror jeg må meg en tur til legen i morra, satser på å få antibiotika og at det hjelper. Noen som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Tvilling? Jepp helt jævlig er det... hadde komt meg til lege hvis jeg var deg.. jeg fikk infeksjon i hele kroppen... først så sa legevakten at jeg brygget på influensa 2 dager etterpå havnet jeg på sykehus med 41 i feber og crp på nærmere 100, kan tro legen var stressa da (3 gangen jeg var på legevakten på en uke)kunne nesten ikke stå langt mindre sitte, sykebil og greier, ikke tull engang, jeg var dritsjuk...måtte opereres, og proppet i antibiotika og lå på sykehus i 4 dager.... alle blir sikkert ikke like dårlig som jeg ble, men jeg ble fortalt at hadde cysten gått hull på så kunne det blitt gale... God bedring og kom deg til lege i morgen!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Å pokker kan det gå så ille. Æsj. Ja da må jeg vel til lege uansett da. For noe tull å skulle bli plaget med sånn rett før jul da!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Er nok en "tvilling" ja. Søsteren min hadde en som hun måtte fjerne, var veldig vondt. Av og til kan man finne små rester etter tenner, hår og knokler inni tvillinger, og derfor trodde man før at det egentlig skulle vært en tvilling. Men nå vet man at det bare er slik at noen av kroppens celler som inneholder koden til utvikling av henholdsvis tenner, hår osv kan bli feilplassert i fosterlivet og feste seg på halebenet og etter hvert begynne å vokse der.. Du bør nok fjerne den før det blir betent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå