Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg og samboeren min har vert sammen i litt over 2 år nå og har en unge sammen på 15 mnd. Planen er og gifte oss neste år:) Vi elsker hverandre så høyt, men bør jeg reagere når han aldri ligger i sofaen med meg vedsiden av meg, han sitter kun i stresslessen eller ligger på sofaen når jeg ikke ligger der eller hvis vi begge ligger der noe som skjer en sjelden gang kommer han ikke bort til meg. I tilegg føler jeg han sier han elsker meg når det er noe han skal, han gir beskjed om det etter han har gått ut dørene, men har visst det hele tiden når han var hjemme også. virker som han sier det for at jeg ikke skal bli sur hvis dere forstår... I tilegg synes jeg han har begynt og bli veldig lat den siste tiden. I begynnelsen av forholdet var han flink med husarbeid og dette her utenom og stå på kjøkkenet. Det er min oppgave og lage mat;) Han er sykemeldt og har vert det ei stund og det begynner og tære på forholdet, pga han må mest sannsynlig finne seg en annen jobb, yrket er for tungt for han med tanke på hva han er sykemeldt for, men ikke gidder han å søke på jobber eller noe. vi har kranglet MANGE ganger om dette her, og vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Tenk om han ikke har funnet seg en jobb til sykepengene har gått ut og må gå over til arbeidsledighetstrygd det er jo maaange 1000kr mindre i mnd, og vi eier hus,bil har barn og jeg jobber ikke fult. Da får vi et problem. Off ikke lett dette her,. Er redd han er lei av meg , men tårer ikke si noe til meg enda, får han evt har funnet seg en annen jobb gjerne og har økonomien på plass. for vi har hunder og til tider irriterer de meg så sier han jaja du fyker før hundene men han spøker jo. hundene var der når jeg ble kjent med han og hundene kommer til og være der hvis jeg velger og gå.. ikke vet jeg hva han mener om det. Er det et hint til meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå