Gå til innhold

HCGnivå etter spontanabort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistet da jeg bare var 5+3 ca.. mistanke om at jeg kanskje ble gravid bare 2 uker etter SA,men fikk ta en blodprøve(alså 4 uker etter jeg mistet,den viste at jeg hadde et hcg nivå på 295...legen mente nok at jeg ikke var gravid på ny,men bare rester... jeg fikk ta en ny blodprøve som jeg får svar på til uken... MEN hva tror dere mtp hcg nivået-ny graviditet eller bare "rester"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du bare var fem uker på vei burde hcg være ute av kroppen etter fire uker. Unntak forekommer. Men sjansen er til stede for ny graviditet, ja.

Skrevet

Med fare for å gi deg falske forhåpninger, så høres det veldig ut som min historie.. Mine "rester" er nå 8 uker og ligger søtt i vuggen sin og sover:) Det er ikke lett å si hva dette er, men hvis du tar en ny prøve, så vil du se om nivåene stiger eller synker..

Skrevet

takk for svar!! :o)

Det som jeg synes er rart,er at jeg hadde flere negative tester bare 1 uke etter SA.. for så å få positive tester 4 uker etter SA-derfor tror jeg at jeg er gravid på ny,men tørr jo ikke håpe før jeg får svar på blodprøven-litt trist å bli skuffet..

men tenkte bare å høre med dere andre,sånn venting er ikke noe for meg ;) så da er d godt å fylle ventingen med andres erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...